دانلود نرم افزار Deamon Tools Lite

دانلود نرم افزار Deamon Tools Lite
توسط

ابزارهای DAEMON در اصل جانشین شبیه‌ساز Generic SafeDisc بود و همه ویژگی‌های آن را در خود جای داده بود. این برنامه ادعا می کند که می تواند اکثر طرح های حفاظت از کپی مانند SafeDisc و SecuROM را شکست دهد. در حال حاضر با Windows XP، Windows Vista، Windows 7، Windows 8 و Windows 10 سازگار است. DAEMON Tools یک حالت ویژه برای عملکرد صحیح کپی دیسک ها با محافظت پیشرفته (SafeDisc، SecuRom و LaserLock، CDCOPS، StarForce و Protect CD دارد. ) که در برخی از دیسک های بازی استفاده می شود.

شش نسخه از این محصول وجود دارد: Ultra، Lite، Pro Standard، Pro Advanced، Net و DT برای مک.
فرمت فایل پیش فرض DAEMON Tools Media Data eXtended (MDX) است. MDX یک فرمت فایل تصویری دیسکی است که شبیه به تصاویر MDS/MDF است. از تمام ویژگی های فرمت MDS/MDF پشتیبانی می کند به جز اینکه همه داده ها فقط در یک فایل یکپارچه هستند. فایل های این نوع دارای پسوند نام فایل mdx. هستند.

فایل MDX حاوی ابرداده های رسانه اصلی به ویژه پارامترهای فیزیکی اصلی دیسک، مانند شکستن لایه ها، جلسات، آهنگ ها و موارد دیگر است. می توان آن را به عنوان یک فایل آرشیو حاوی تمام داده های یک CD/DVD توصیف کرد. همچنین از فشرده سازی داده ها پشتیبانی می کند. فایل MDX شامل شماره جادویی "MEDIA DESCRIPTOR" در ابتدای فایل است.

در ۱۳ فوریه ۲۰۱۲، یکی از مؤلفه های DAEMON Tools که به نام MountSpace شناخته می شود، موضوع نگرانی های حفظ حریم خصوصی را بیان کرد. MountSpace، یک مؤلفه سرویس‌گرا است و اطلاعات مربوط به تصاویر دیسک مورد استفاده در DAEMON Tools را همراه با آدرس‌های IP کاربران به mountspace.com جمع‌آوری و به آن ارسال می‌کند. اگرچه MountSpace را می‌توان در حین نصب غیرفعال کرد، اما به دلیل انتقال اطلاعات با وجود غیرفعال بودن و نداشتن حریم خصوصی مورد انتقاد قرار می‌گیرد.


پست های توصیه شده