دانلود نرم افزار Belender

دانلود نرم افزار Belender
توسط

Blender یک مجموعه نرم افزاری رایگان و منبع باز برای گرافیک کامپیوتری سه بعدی است که برای ایجاد فیلم های متحرک، جلوه های بصری، هنر، مدل های پرینت سه بعدی، گرافیک های متحرک، برنامه های کاربردی سه بعدی تعاملی، واقعیت مجازی، و قبلاً بازی های ویدیویی استفاده می شود. از ویژگی های بلندر می توان به مدل سازی سه بعدی، نقشه برداری UV، تکسچرینگ، طراحی دیجیتال، ویرایش گرافیک شطرنجی، ریگینگ و پوسته سازی، شبیه سازی سیال و دود، شبیه سازی ذرات، شبیه سازی بدن نرم، مجسمه سازی، انیمیشن، حرکت کبریت، رندر، موشن گرافیک، ویرایش ویدئو و ترکیب کردن نام برد.

lender از انواع اولیه هندسی پشتیبانی می کند، از جمله مش های چند ضلعی، منحنی های Bézier، سطوح NURBS، متابول ها، icospheres، متن و یک سیستم مدل سازی n-gon به نام B-mesh. همچنین یک سیستم مدل سازی چند ضلعی پیشرفته وجود دارد که از طریق حالت ویرایش قابل دسترسی است. این ویژگی از ویژگی‌هایی مانند اکستروژن، bevelling و subdividing پشتیبانی می‌کند.

بلندر دارای یک سیستم گره هندسی برای ایجاد و دستکاری هندسه به صورت رویه ای و غیر مخرب است. برای اولین بار به Blender 2.92 اضافه شد که بر پراکندگی و نمونه‌سازی شی تمرکز دارد. شکل یک اصلاح کننده را به خود می گیرد، بنابراین می توان آن را بر روی دیگر اصلاح کننده های مختلف انباشته کرد. این سیستم از ویژگی‌های شی استفاده می‌کند که می‌توان آن‌ها را با ورودی‌های رشته‌ای تغییر داد و لغو کرد. ویژگی ها می تواند شامل موقعیت ها، نرمال ها و نقشه های UV باشد. همه ویژگی‌ها را می‌توان در ویرایشگر صفحه‌گسترده ویژگی مشاهده کرد. ابزار Geometry Nodes همچنین دارای قابلیت ایجاد مش های اولیه است. در Blender 3.0، پشتیبانی برای ایجاد و اصلاح اشیاء منحنی به گره های هندسی اضافه شد. در Blender 3.0، گردش کار Geometry Nodes به طور کامل با فیلدها دوباره طراحی شد تا سیستم را بصری تر کند


پست های توصیه شده