معرفی شرکت HP

birhosting hp index
توسط

تاریخچه هیولت پاکارد که بیشتر به عنوان HP شناخته می شود، غنی و هیجان انگیز است و پر از حقایق ناشناخته است. امروزه HP به بخش برجسته ای از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و فناوری آن اوج انقلاب دیجیتال است. تبلت، کامپیوتر، چاپگر و لپ تاپ؛ HP در توانایی خود برای فرمان دادن به طیف کاملی از محصولات، به جای تکیه بر یک پرفروش، قوی است. در ادامه بخوانید تا دریابید که آنها چگونه کار خود را شروع کردند و سفرشان چگونه آغاز شد.

birhosting hp1

تاریخ

داستان چگونگی شروع هیولت پاکارد تا حدودی یک داستان جادویی است. در سال ۱۹۳۹، ویلیام هیولت و دیوید پاکارد، یا همان طور که بیل و دیو شناخته می شدند، شراکتی را برای تبدیل شدن به هیولت پاکارد تشکیل دادند. در «گاراژ اچ‌پی» معروف بود که دو سال قبل اولین ملاقات خود را داشتند و در سال ۱۹۳۹، دفتر مرکزی آنها شد. درباره شروع های فروتنانه صحبت کنید.

این زوج مبتکر طراحی و ساخت نوسانگرهای صوتی را آغاز کردند و باور کنید یا نه، اولین مشتری آنها در واقع کسی جز والت دیزنی نبود. دیزنی قصد داشت از این نوسانگرها برای آزمایش سیستم های صوتی در سینماهای نمایش فیلم بلند خود، Fantasia استفاده کند. فانتزیا اولین فیلمی بود که با صدای استریوفونیک منتشر شد، و بنابراین، چه بخواهند و چه نخواهند، HP قبلاً عرضه و تقاضای ویژه ای ایجاد کرده بود.

birhosting hp3

چیزی که ما آنها را به خاطر آن می شناسیم

Hewlett Packard یکی از تولیدکنندگان پیشرو کامپیوتر و چاپگر است، اگر نگوییم رهبر بازار. پیشرفت‌های نوآورانه و طراحی‌های پیشرفته آنها با سخت‌افزار فوق‌العاده کارآمد آنها همراه است. در سال ۲۰۱۴، اکنون آنها را برای تبلت ها، لپ تاپ ها و رایانه های هیبریدی می شناسیم. به نظر می رسد که HP به طور مداوم از رقبای خود بالاتر می رود، هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر طراحی زیبایی ظاهری برتر است. یک ترکیب برنده مرگبار

کاری که HP توانسته انجام دهد و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر موفق به انجام آن نشده اند، این است که عناصر مختلف رایانه های شخصی، لپ تاپ ها و تبلت ها را بریده، ادغام و ترکیب کند. Slate 21 در عکس زیر نمونه بارز آن است. چیزهایی را که ما بیشتر دوست داریم از رسانه های خاص می گیرد و آنها را با بهترین بخش های سخت افزار دیگر ترکیب می کند.

به نظر می رسد Slate 21 یک رایانه رومیزی است، با صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی خود، اما می تواند مانند یک تبلت عمل کند و رفتار کند. با قابلیت های صفحه نمایش لمسی، می توانید صفحه کلید و ماوس را کنار بگذارید و صفحه نمایش را به عنوان یک تبلت بزرگ حمل کنید یا از آن به عنوان یک تلویزیون هوشمند برای پخش فیلم و برنامه استفاده کنید. این نوع از رایانه های همه کاره و سیستم تلفن همراه واقعاً با هیچ جای دیگری مطابقت ندارند و این همان چیزی است که به HP به عنوان یک مبتکر شهرت می دهد.

پرینترهای HP

هیولت پاکارد نیز بازیگر بزرگی در صنعت چاپ است. هر دو دستگاه جوهر افشان و لیزر جت آنها پیشرفته و پیشرفته هستند. چاپگر Hewlett-Packard که به دلیل توانایی خود در سرکوب مداوم نسخه های قبلی خود و حذف کردن رقبا شهرت دارد، یکی از چاپگرهای هیولت پاکارد برای دراز مدت است. از پرینترهای مونو لیزر جت کلاسیک که صرفاً برای تجارت هستند، تا سیستم‌های چندرسانه‌ای کامل چند منظوره برای انواع نیازهای خلاقانه. HP در دنیای چاپ حضوری عظیم و قدرتمند دارد.


پست های توصیه شده