PrestaShop چیست؟

BirHosting PrestaShop index
توسط

PrestaShop یک پلتفرم تجارت الکترونیک منبع باز آزادانه است. این یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک منبع باز با ویژگی های خارج از جعبه است که آن را حتی قوی تر می کند. این بر روی PHP کار می کند و می تواند به بازرگانان تجاری کمک کند تا وب سایت های تجارت الکترونیک جامع همراه با عملکرد شگفت انگیز بسازند.

در حال حاضر حدود ۲۷۰۰۰۰ فروشگاه آنلاین در سراسر جهان توسط پرستاشاپ ارائه می شود. هزاران توسعه دهنده و بیش از ۲۵۰ آژانس دارد که نوآوری می کنند و فعالانه در رشد پرستاشاپ شرکت می کنند. پرستاشاپ کاملا شبیه وردپرس است. با این حال، آنچه که وردپرس قادر به انجام آن است، کمی با آنچه پرستاشاپ است متفاوت است. پرستاشاپ صرفاً با تجارت الکترونیک هماهنگ است، در حالی که وردپرس یک پلت فرم عالی هم برای وبلاگ نویسی و هم برای تجارت الکترونیک است.

پرستاشاپ یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های سازنده وب‌سایت تجارت الکترونیک است و یک رابط بصری فوق‌العاده برای مدیریت فروشگاه آنلاین شما به خوبی دارد. صدها ماژول برای تقویت کارایی این نرم افزار ارائه می دهد.

برخی از ویژگی‌های چشمگیر PrestaShop مانند طرح‌های پشتیبان‌گیری پیشرفته، قابلیت اطمینان بالا و دسترسی آسان به کاربران اجازه می‌دهد تا کسب و کار خود را افزایش دهند و اعتبار سایت را افزایش دهند.

ویژگی های پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ بیش از سیصد ویژگی داخلی دارد که به شما امکان می دهد روش های پرداخت، حمل و نقل، فهرست محصولات، تامین کنندگان و خریداران را مدیریت کنید. پرستاشاپ از یک سیستم قالب وب استفاده می کند که به شما امکان می دهد تم فروشگاه را سفارشی کنید و از ماژول های افزودنی استفاده کنید. در حالی که برای ایجاد تم پرستاشاپ به یک تم ساز قوی پرستاشاپ نیاز دارید که می تواند به شما کمک کند تا نوع تم خود را مطابق با مشخصات خود بسازید. همچنین می توانید در مورد بهترین ارائه دهندگان هاست پرستاشاپ مطالعه کنید.

۱. سهولت استفاده
از آنجایی که بک‌اند پرستاشاپ کمی فنی‌تر است، راه‌اندازی آن زمان می‌برد. شما نسخه ی نمایشی آنلاین را از نسخه ی نمایشی PrestaShop می گیرید که شامل فروشگاه جلویی و همچنین دفتر پشتیبان می شود. به راحتی می توانید آن را روی دسکتاپ، تبلت، تلفن همراه با تمام ویژگی های مورد نظر تجسم کنید. از آنجایی که پرستاشاپ برای راه اندازی کمی زمان می برد، اما ارزش صبر کردن را دارد. نصب پرستاشاپ و استفاده از آن بسیار آسان است. این یک فروشگاه آنلاین کاملاً واکنش گرا را در کمترین زمان برای شما فراهم می کند.

۲. رایگان و متن باز
پرستاشاپ یک پلتفرم کاملا رایگان و متن باز است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک سایت کاملاً قابل تنظیم بسازید. پرستاشاپ توسعه وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر و در دسترس تر می کند. این CMS تجارت الکترونیک باورنکردنی در ۶۵ کشور با بیش از یک میلیون عضو جامعه منبع باز فعال وجود دارد.

و این یکی از بزرگترین جامعه منبع باز جهان را تشکیل می دهد. این انجمن به طور مداوم در بهبود پلت فرم کمک می کند. آنها قبلاً به نقاط عطفی مانند ارائه بیش از ۷۵ مترجم رایگان و بیش از ۶۰ ماژول پرداخت سازگار با پرستاشاپ دست یافته اند. و هر پیشرفتی باعث می شود پرستاشاپ به پلتفرمی بزرگتر از همیشه تبدیل شود.

۳. Google Rich Snippets
بدون شک گوگل ستون فقرات ترافیک وب سایت شماست. و باید بداند که وب سایت شما چیست و چه خدماتی را ارائه می دهید تا بتواند وب سایت شما را از دیگران متمایز کند. در نتیجه، می تواند بدون هیچ مشکلی ترافیک سایت شما را جذب کند. و اینجاست که باید از ریچ اسنیپت ها استفاده کنید. می توانید از ریچ اسنیپت ها استفاده کنید تا وب سایت خود را از رقبای خود متفاوت نگه دارید. می‌توانید افزونه‌ای را در بازار پرستاشاپ بیابید که به‌طور خاص این فرآیند را ساده‌سازی می‌کند.

۴. بازاریابی
پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که ویژگی های سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید تا آن را گسترده کنید. و این لیست شامل حالت تخفیف، ارسال رایگان، پیشنهادات ویژه، بازاریابی ایمیلی، برنامه نویسی وابسته، بسته بندی هدیه، کدهای کوپن و بسیاری موارد دیگر است.

۵. درگاه های پرداخت
برای یک سایت تجارت الکترونیک، راه اندازی درگاه های پرداخت بسیار مهم است. و پرستاشاپ از مجموعه ای از درگاه های پرداخت مانند PayPal، Amazon Pay، Worldpay، Discover Global Network، First Data و Authorize.Net پشتیبانی می کند. همچنین، بیش از ۲۵۰ ارائه دهنده پرداخت به عنوان افزودنی دارد.

۶. سفارشی سازی آسان
زمان وب سایت های کسل کننده و معمولی گذشته است، PrestaShop با ماژول های مختلفی مانند فروش متقابل، اشتراک خبرنامه عرضه می شود که تنها با یک کلیک فعال می شوند. این ماژول ها می توانند به شما کمک کنند تا سایت را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. شما بیش از ۵۰۰۰ ماژول و تم را در بازار در پرستاشاپ خواهید دید.

هدف اصلی پرستاشاپ؟

اولین و مهمتر از همه PrestaShop رایگان و یک راه حل متن باز برای فروشگاه آنلاین شما است. جالب توجه است که پرستاشاپ یک راه اندازی میزبانی با یک کلیک نیز ارائه می دهد. برای شروع کار برای مبتدیان واقعا مفید است. از آنجایی که پرستاشاپ یک راه حل منبع باز است که به این معنی است که شما پشتیبانی زیادی دریافت خواهید کرد. بنابراین، اگر در جایی گیر کردید، می توانید برای راه حل به انجمن ها و مستندات بروید.

به همین ترتیب، مخزن عظیم تم ها و ماژول های پرستاشاپ را کاوش کنید و برای ساخت فروشگاه خود، تم های رایگان پرستاشاپ را انتخاب کنید. و هر تعداد ماژول که می خواهید و هر طور که می خواهید استفاده کنید.

جمع بندی

مطمئنم از کار با پرستاشاپ لذت خواهید برد. با این حال، CMS های تجارت الکترونیک دیگری نیز وجود دارد که می توانید فروشگاه خود را با آنها راه اندازی کنید. و می توانید آنها را به طور کامل با پرستاشاپ مقایسه کنید، به عنوان مثال Magento در مقابل PrestaShop و بسیاری از گزینه های دیگر در لیست وجود دارد. اگرچه مهم نیست که برای چه هدفی وب سایت می سازید، چه یک فروشگاه آنلاین باشد یا یک وب سایت وبلاگ ساده، عنصر اصلی که می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت به راحتی کمک کند، یک نرم افزار سازنده وب سایت مناسب است. و هیچ سازنده وب سایت دیگری نمی تواند بهتر از TemplateToaster به شما خدمت کند، آن هم بدون هیچ تجربه فنی. و بهترین چیز در مورد TemplateToaster این است که به شما امکانات طراحی آفلاین نیز می دهد.


پست های توصیه شده