Network+ چیست؟

BirHosting network
توسط

الفبای شبکه های کامپیوتری دوره نتورک پلاس (Network+) است. در این دوره شما با تمامی مفاهیمِ پایه ای شبکه آشنا می شوید و شناخت کاملی نسبت به مفاهیم پایه و اصول اولیه شبکه های کامپیوتری پیدا خواهید کرد و پس از آن دنیای گسترده تری از شبکه های کامپیوتری هست که شامل زیر شاخه های فراوانی است.

birhostingnetwork1

دوره آموزشی نتورک پلاس به عنوان دروازه ورود به دنیای شبکه، مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به مباحث شبکه هستند و تصمیم گرفته‌اند تا آن را به عنوان شغل آینده‌شان انتخاب کنند اما هنوز اطلاع چندانی از مفاهیم شبکه ندارند. افرادی که اصول اولیه و مفاهیم پایه ای شبکه مثل انواع پروتکل‌ها، توپولوژی‌ها، سوییچ‌ها و … را در دوره نتورک پلاس با موفقیت فرا می‌گیرند، می‌توانند نسبت به اخد گواهینامه بین المللی CompTIA که یک مدرک معتبر بین‌المللی است، اقدام نمایند.

birhostingnetwork

CompTIA کوتاه شده عبارت Computing Technology Industry Association به معنای انجمن یا اتحادیه صنایع فناوری های رایانه ای است. CompTIA یک شرکت مستقل و معتبر می باشد که با برگزاری دوره های آموزشی مختلف پیرامون مفاهیم و تجهیزات مربوط به شبکه، اقدام به ارائه مدارک تخصصی IT و نیز برگزاری دوره های تخصصی همچون دوره Network+، دوره A+، دوره Security+ و ... می نماید. دوره های آموزش شبکه CompTIAبا دانش و مهارتی که در اختیار شرکت  کنندگان قرار می دهند راه را برای ورود علاقمندان به این حرفه هموار می سازند.

+CompTIA Network یکی از معتبرترین مدارکی است که شرکت ها و سازمان ها برای استخدام و بکارگیری نیروهای فنی و متخصص مدنظر دارند . هدف از آموزش +Network، آموزش علمی و عملی مفاهیم تئوری و کاربردی شبکه های کامپیوتری و اینترنت و مسائل مربوط به طراحی، شناسائی، نصب، راه اندازی، نگهداری، پشتیبانی و تعمیر شبکه های کامپیوتری است.

Network+ اطمینان می دهد که یک متخصص فناوری اطلاعات دانش و مهارت های زیر را دارد:

     طراحی و پیاده سازی شبکه های کاربردی

     پیکربندی ، مدیریت و نگهداری دستگاه های ضروری شبکه

     از دستگاه هایی مانند سوئیچ ها و روترها برای تقسیم بندی ترافیک شبکه و ایجاد شبکه های مقاوم استفاده کنید

     مزایا و معایب پیکربندی شبکه موجود را شناسایی کنید

     پیاده سازی امنیت شبکه ، استانداردها و پروتکل ها

     عیب یابی مشکلات شبکه

     پشتیبانی از ایجاد شبکه های مجازی

birhostingnetwork

پست های توصیه شده