NetBlocks چیست؟

birhosting NetBlocks 2
توسط

نت بلاکس چیست؟

NetBlocks یک سازمان ناظر است که امنیت سایبری و حاکمیت اینترنت را نظارت می کند. این سرویس در سال ۲۰۱۷ برای نظارت بر آزادی اینترنت راه اندازی شد.

درواقع نت بلاکس یک سازمان مستقل و غیر حزبی است و برای آینده دیجیتالی باز و فراگیر برای همه تلاش می کند.  NetBlocks که به دنبال حمایت از تغییر از طریق شرکت‌های اجتماعی، مشارکت مدنی و نوآوری است، موضوعاتی از دسترسی به اینترنت، سیاست‌های دیجیتال تا عرضه انرژی در کشورهای سراسر جهان را در قالبی قابل دسترس و متنی پوشش می‌دهد. NetBlocks با صنعت، تجارت و انجمن های تنظیم استاندارد و شبکه های غیردولتی و جامعه مدنی درگیر است تا تغییرات را برای همیشه ارائه دهد.

رصدخانه اینترنتی در نت بلاکس

رصد خانه اینترنت در نت بلاکس جامعه ی گسترده ی حقوق بشر را با استفاده از تکنیک های اندازه‌گیری، طبقه‌بندی و انتساب برای شناسایی اختلالات اینترنت، سانسور آنلاین و حملات سایبری به زیرساخت‌های حیاتی در دفاع از حقوق بشر، فرآیند دموکراتیک و رفاه دیجیتال اطلاع می‌دهد.

این برنامه دیدی یکپارچه از اتصال و دسترسی به پلتفرم در طول بحران ها، انتخابات، آب و هوا و دیگر رویدادهایی که می توانند بر حقوق بشر و دموکراسی تاثیر بگذارند، ارائه می دهد.

cost در نت بلاکس

یک سرویس آنلاین مبتنی بر داده است که به هر کسی از جمله روزنامه‌نگاران، محققان، مدافعان، سیاست‌گذاران، کسب‌وکارها و دیگران امکان می‌دهد تا به سرعت و به آسانی تخمین‌های تقریبی از هزینه اقتصادی اختلالات اینترنت ارائه دهند.

ابزار Cost of Shutdown با تکیه بر روش‌های منتشر شده مانند روش‌هایی که توسط مؤسسه بروکینگز و CIPESA ابداع شده است، هزینه اقتصادی بالقوه خاموشی اینترنت، خاموشی داده‌های تلفن همراه و محدودیت‌های رسانه‌های اجتماعی را با استفاده از شاخص‌های اقتصادی عمومی مرتبط با اقتصاد دیجیتال جهانی تخمین می‌زند.


پست های توصیه شده