ModSecurity

BirHosting ModSecurity index
توسط

ModSecurity، یک جعبه ابزار است که برای نظارت بر برنامه های وب، ثبت نام و کنترل دسترسی در زمان واقعی طراحی شده است. اگر پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید. هر کسی که تجربه ModSecurity را داشته باشد تأیید می کند که این یک جعبه ابزار انعطاف پذیر است، بدون قوانین سخت و سریع که به شما می گوید چگونه باید از آن استفاده کنید.

به طور کلی، ModSecurity شما را آزاد می گذارد تا تصمیم بگیرید که چگونه از ویژگی های موجود در عوض استفاده کنید. این انعطاف‌پذیری عنصر اصلی هویت ModSecurity است و ساختار منبع باز آن را تکمیل می‌کند. در واقع، شما می توانید از دسترسی کامل به کد منبع آن لذت ببرید، که به شما امکان می دهد ابزار را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود سفارشی کنید.

و این برای هر کسی که ابزارهایی را می خواهد که آنها را قادر می سازد تا با حداقل محدودیت ها به آنچه که باید دست یابند، بسیار مهم است. که احتمالاً همه ما هستیم، درست است؟ ModSecurity یک ایجاد همه کاره ایده آل برای سناریوهای استفاده متعدد است.

نظارت بر امنیت و کنترل دسترسی برای برنامه ها

ModSecurity این امکان را برای شما فراهم می کند تا به جریان های ترافیک HTTP دسترسی داشته باشید و آن ها را بررسی کنید، بنابراین می توانید امنیت برنامه را در زمان واقعی نظارت کنید.

مکانیسم ذخیره سازی دائمی ModSecurity به شما امکان می دهد عناصر سیستم را پیگیری کنید و ارتباط رویدادها را در طول زمان انجام دهید. همچنین می‌توانید بلوک‌ها را به‌طور مؤثر پیاده‌سازی کنید، در صورت نیاز، به لطف بافر کردن کامل درخواست و پاسخ ModSecurity.

ModSecurity و ثبت جامع ترافیک HTTP

هنگام ورود به سیستم به دلایل امنیتی، معمولاً وب سرورها کمتر از آنچه که اولین بار انتظار دارند انجام می دهند. در واقع، آنها تمایل به ثبت نام اساسی دارند - بنابراین ممکن است همچنان برای به دست آوردن تمام آنچه به دنبال آن هستید، حتی با برخی تنظیمات اینجا و آنجا مبارزه کنید.

اما با ModSecurity، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید (مانند داده های تراکنش خام برای پزشکی قانونی) ثبت کنید و می توانید تعیین کنید:

چه تراکنش هایی ثبت خواهد شد
کدام جنبه از تراکنش ها ثبت خواهد شد
کدام عناصر تحت پاکسازی قرار می گیرند

سخت شدن برنامه های وب با ModSecurity

یکی از چشمگیرترین کاربردهای ModSecurity، کاهش سطح حمله است: در اینجا، می‌توانید ویژگی‌های HTTP را که از پذیرفتن آنها خوشحال هستید، ساده کنید، مانند انواع محتوا، روش‌های درخواست و غیره.

ModSecurity به شما کمک می کند تا کاهش های مشابه متعددی را از طریق ماژول های آپاچی اضافی (به صورت مشترک یا مستقیم) اعمال کنید. همه اینها زیر چتر سخت شدن برنامه های وب است.


پست های توصیه شده