Discord

BirHosting Discord index
توسط

Discord چیست؟

Discord یک برنامه چت است که شبیه برنامه هایی مانند Skype، TeamSpeak و پلتفرم های ارتباطی حرفه ای مانند Slack است. این به طور خاص برای بازیکنان بازی های ویدیویی طراحی شده است، و راه هایی برای پیدا کردن یکدیگر، هماهنگ کردن بازی و صحبت در حین بازی در اختیار آنها قرار می دهد. از تماس‌های ویدیویی، چت صوتی و متن پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا هر طور که می‌خواهند در تماس باشند.

Discord به ویژه در صورتی مفید است که می‌خواهید بازی‌های رایانه شخصی را انجام دهید. این برنامه چت را بسیار آسان می کند و عملکردهای جستجو را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند افراد دیگر را پیدا کنید و آنها را برای ارتباط سریع به لیست دوستان اضافه کنید. بسیاری از مردم از آن نه تنها برای صحبت با یکدیگر در حین بازی، بلکه به عنوان یک ابزار سازمانی و اجتماعی نیز استفاده می کنند.

به لطف این گستردگی عملکرد، کاربران Discord را نیز به عنوان یک پلت فرم اجتماعی نیمه عمومی و به سبک انجمن پذیرفته اند. گروه‌هایی از بازیکنان با علایق مشترک، مانند طرفداران یک بازی یا استودیو خاص، می‌توانند «سرورهایی» را ایجاد کنند یا به آن‌ها بپیوندند، چه عمومی و چه خصوصی، جایی که افراد زیادی می‌توانند با هم ملاقات کنند و از طریق متن، ویدیو یا صدا چت کنند.

در حالی که بیشتر سرورها مربوط به بازی هستند، می‌توانید سرورهای عمومی Discord را نیز بیابید که بر موضوعات مختلفی تمرکز دارند، از جمله مواردی مانند انیمه، ارز دیجیتال، خودسازی، و فقط دوست‌یابی و معاشرت. همچنین هیچ نیازی به ایجاد سرور برای بازی وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید جایی در Discord برای بحث در مورد موضوعی داشته باشید، همیشه می‌توانید آن را ایجاد کنید. مکان‌های مفید برای یافتن و جستجوی سرورهای عمومی عبارتند از Discord.me، Disboard.org و Discordservers.com.

و در نهایت، Discord رایگان است.

چه چیزی Discord را از سایر پلتفرم ها متمایز می کند؟

اگرچه تعداد زیادی برنامه ارتباطی رایگان آنلاین وجود دارد، Discord به لطف طیف گسترده ای از گزینه های چت خود متمایز است. همه بهترین ویژگی های برنامه های رایج تر مانند Skype و Slack را با یک رابط کاربری آسان ترکیب می کند. یک برنامه چت صوتی اگر در حین استفاده از آن سرعت بازی های شما را کاهش دهد چندان کاربردی نخواهد داشت، بنابراین تیم سازنده Discord به کارآمدی هرچه بیشتر آن اختصاص دارد.

این تطبیق پذیری باعث شده است که گروه های بزرگی از کاربران Discord را به عنوان مکانی برای ملاقات و گپ زدن با افرادی که علایق مشابهی دارند، نه فقط دوستان، در آغوش بگیرند. بخشی از برنامه ارتباطات، بخشی پورتال رسانه های اجتماعی است. در حالی که بخش چت روم اپلیکیشن، که در آن کاربران می‌توانند به «سرورهای» عمومی یا خصوصی بپیوندند، احتمالاً محبوب‌ترین آن است، همچنین یک انجمن اجتماعی را فراهم می‌کند که برای سازماندهی افراد برای انجام بازی‌ها نیز عالی است. اساساً برای مفید کردن Discord نیازی به بازی‌های ویدیویی ندارید – این برای پیوستن به گروه‌هایی از دوستان در سرور خصوصی یا ملاقات با افراد همفکر در سرورهای عمومی بسیار مفید است.

هنگامی که یک سرور Discord ایجاد می‌کنید، می‌توانید با تنظیم نقش‌های مختلف برای اعضا، مانند ایجاد نقش‌هایی برای سایر مدیران و ناظران یا ایجاد یک نقش ویژه برای فعال‌ترین اعضای خود، آن را به روش‌های مختلفی پیکربندی کنید. راه‌اندازی نقش‌های مختلف اعضا چندین مزیت برای سرور شما دارد، از جمله آسان‌تر کردن مدیریت سرور، پاداش دادن به اعضا برای فعال بودن، و ارائه مجوزهای مختلف دسترسی.

Discord همچنین از طریق تعدادی از وسایل قابل دسترسی است، که استفاده از آن را حتی اگر جلوی رایانه بازی ننشینید آسان می کند. این برنامه دارای یک برنامه رایانه شخصی قابل دانلود است که می توانید آن را روی رایانه خود اجرا کنید - که بهترین نسخه مفید و سبک وزن برای اجرای در پس زمینه در حین بازی است - و همچنین یک نسخه مبتنی بر وب، یک نسخه موبایل و یک نسخه بتا بر روی آن کنسول ها این بدان معناست که می‌توانید با افراد موجود در سرورهای چت Discord خود از هر کجا تعامل داشته باشید و قابلیت‌های اجتماعی برنامه را گسترش دهید.


پست های توصیه شده