معرفی شرکت MSI

birhosting msi index
توسط

Micro-Star International (MSI) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی تایوانی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیو تایپه، تایوان قرار دارد. این شرکت سخت‌افزار، محصولات و خدمات مرتبط، از جمله لپ‌تاپ، رایانه‌های رومیزی، مادربرد، کارت‌های گرافیک، رایانه‌های شخصی All-in-One، سرورها، رایانه‌های صنعتی، تجهیزات جانبی رایانه شخصی، محصولات اطلاعات سرگرمی خودرو و غیره را طراحی، توسعه و ارائه می‌کند.

این شرکت دارای فهرست اولیه در بورس اوراق بهادار تایوان است و در ۴ آگوست ۱۹۸۶ توسط ۵ بنیانگذار - Hsu Xiang (با نام مستعار جوزف Hsu)، Huang Jinqing (با نام مستعار Jeans Huang)، Lin Wentong (با نام مستعار فرانک لین)، Yu Xian تاسیس شد. 'ننگیو (با نام مستعار کنی یو) و لو کیلونگ (با نام مستعار هنری لو). MSI ابتدا تجارت خود را در شهر نیو تایپه، تایوان آغاز کرد، بعداً MSI به چین گسترش یافت و در سال ۲۰۰۰ کارخانه Baoan خود را در شنژن راه اندازی کرد و در سال ۲۰۰۱ تأسیسات تحقیق و توسعه را در Kunshan تأسیس کرد. همچنین خدمات گارانتی جهانی را در آمریکای شمالی، مرکزی/جنوبی ارائه می کند.

این شرکت اسپانسر تعدادی از تیم‌های ورزش‌های الکترونیکی بوده و همچنین میزبان رویداد بین‌المللی بازی MSI Masters Gaming Arena (که قبلاً MSI Beat IT نامیده می‌شد) است. اولین تورنمنت Beat IT را می توان به سال ۲۰۱۰ ردیابی کرد که در آن Evil Geniuses موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

دفاتر MSI در منطقه Zhonghe، شهر نیو تایپه، تایوان به عنوان دفتر مرکزی شرکت عمل می کنند و تعدادی از بخش ها و خدمات مختلف را در خود جای می دهند.

تولید در ابتدا در کارخانه های تایوان انجام شد اما به جای دیگری منتقل شده است. بسیاری از کارت های گرافیک MSI در کارخانه آن در چین تولید می شوند.

این شرکت دارای شعبه هایی در قاره آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقای جنوبی است. از سال ۲۰۱۵، این شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور جهان حضور دارد.

birhosting msi1

محصولات MSI

این شرکت برای اولین بار شهرت خود را در توسعه و تولید مادربردهای کامپیوتری و کارت گرافیک ایجاد کرد. این شرکت زیرمجموعه خود FUNTORO را در سال ۲۰۰۸ برای بازار اطلاعات سرگرمی خودرو تأسیس کرد. محصولاتی از لپ تاپ، دسکتاپ، مانیتور، مادربرد، کارت گرافیک، منابع تغذیه، کیس کامپیوتر و خنک کننده مایع برای گیمرها و سازندگان محتوا، تا رایانه های شخصی همه کاره، ایستگاه های کاری موبایل، سرورها، IPC ها، لوازم جانبی چند رسانه ای، وسایل نقلیه ارائه می کند. اطلاعات سرگرمی و یک ربات متحرک مستقل.

زمانی که MSI در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد، بر طراحی و ساخت مادربردها و کارت های الحاقی تمرکز داشت. در اواخر همان سال، اولین مادربرد ۲۸۶ قابل اورکلاک را معرفی کرد.

در سال ۱۹۸۹، MSI اولین ۴۸۶ مادربرد خود را معرفی کرد. در سال ۱۹۹۰ اولین مادربرد مبتنی بر Socket 7 و در سال ۱۹۹۳ اولین ۵۸۶ مادربرد خود را معرفی کرد. در سال ۱۹۹۵، مادربرد Dual Pentium Pro-based خود را معرفی کرد. در سال ۱۹۹۷ مادربرد مبتنی بر پنتیوم II خود را با فناوری Intel MMX به همراه اولین محصول کارت گرافیک و اولین محصول barebone خود معرفی کرد. در سال ۲۰۰۲، اولین مادربرد PC2PC بلوتوث و WLAN خود را.

در سال ۲۰۰۰، MSI اولین محصول ستاپ باکس خود (MS-5205) را معرفی کرد. در سال ۲۰۰۳ اولین محصول رایانه شخصی قلمی (PenNote3100) و در سال ۲۰۰۴ اولین محصول نوت بوک خود (M510C). در سال ۲۰۰۹، MSI اولین نوت بوک Ultra Slim (X320) و اولین کامپیوتر All-in-One (AP1900) خود را معرفی کرد.

MSI اولین پخش کننده صوتی دیجیتال خود را در سال ۲۰۰۳ در خطی به نام MEGA منتشر کرد.

در سال ۲۰۰۸، MSI از Fnatic حمایت کرد و وارد بازار بازی‌های رایانه‌های شخصی شد. سری GAMING آن دارای لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، مادربردها، کارت‌های گرافیک، رایانه‌های شخصی All-in-One و لوازم جانبی بازی است که برای گیمرها و کاربران قدرتمند طراحی شده‌اند.

در سال ۲۰۱۵، MSI با شرکت فناوری ردیابی چشم Tobii برای ایجاد لپ‌تاپ‌های بازی ردیابی چشم همکاری کرد.

اوایل سال ۲۰۱۶، MSI از همکاری با HTC خبر داد و سیستم‌های Vive-ready را برای ارائه تجربیات واقعیت مجازی معرفی کرد.

MSI در سال ۲۰۱۸ دامنه فعالیت خود را به سمت تولید محتوا گسترش داد و لپ تاپ های خالق محور را در IFA 2018 به نمایش گذاشت.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MPG27CQ برنده بیست و هفتمین جایزه طلا و نقره برتری تایوان شد.

birhosting msi2

پست های توصیه شده