معرفی شرکت Hetzner

birhosting hetzner index
توسط

Hetzner Online GmbH یک شرکت و اپراتور مرکز داده مستقر در Gunzenhausen، آلمان است. نباید آن را با همنام سابق آفریقای جنوبی و شرکت شریک xneelo (هتزنر (Pty) Ltd سابق) اشتباه گرفت. این دو شرکت جداگانه ای هستند که تحت قوانین کشور قابل اجرا در حقوق خود ثبت شده اند و سهامداران یکسانی ندارند.

تاریخچه Hetzner

Hetzner Online GmbH (Gesellschaft mit beschränkter Haftung) در سال ۱۹۹۷ در آلمان با نام خدمات آنلاین Hetzner شروع به فعالیت کرد. بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۵، این شرکت در آلمان تحت وضعیت قانون AG ("Aktiengesellschaft") فعالیت می‌کرد. در سال ۲۰۱۵، وضعیت قانونی خود را به GmbH تغییر داد. علاوه بر این، Hetzner Online تیم اجرایی خود را با استفان کونوویکووا و گونتر مولر در ابتدای سال ۲۰۱۹ گسترش داد.

این شرکت به نام موسس آن مارتین هتزنر نامگذاری شده است. Hetzner Online مالک و اداره کننده چهار پارک مرکز داده در نورنبرگ و فالکنشتاین/وگتلند (آلمان)، تووسولا (فنلاند) و اشبرن، ویرجینیا (ایالات متحده آمریکا) است. علاوه بر این، Hetzner Online یک سرمایه گذار مشترک در پروژه Cinia C-Lion1 است که هلسینکی و روستوک آلمان را با یک کابل فایبرگلاس زیردریایی به طول ۱۱۰۰ کیلومتر به هم متصل می کند. این کابل یک اتصال پرسرعت بین مراکز داده آلمانی و فنلاندی Hetzner را فراهم می کند.

دفتر مرکزی Hetzner Online در گونزنهاوزن، باواریا، آلمان مستقر است. این یک شرکت شریک در آفریقای جنوبی دارد: xneelo (سابق Hetzner (Pty.) Ltd. که مراکز داده را در Midrand و کیپ تاون (آفریقای جنوبی) اداره می کند.

birhosting hetzner2

سرویس ها

این شرکت میزبانی اختصاصی، میزبانی وب اشتراکی، سرورهای خصوصی مجازی، سرورهای مدیریت شده، نام دامنه، گواهینامه های SSL، جعبه های ذخیره سازی و ابر را ارائه می دهد. در پارک‌های مرکز داده واقع در نورنبرگ، فالکنشتاین، و تووسولا/فنلاند، مشتریان همچنین می‌توانند سخت‌افزار خود را به زیرساخت‌ها و شبکه Hetzner Online با خدمات هم‌محلی این شرکت متصل کنند. این شرکت یک سایت مزایده سرور را به صورت آنلاین راه اندازی می کند که در آن فرصت اجاره سرورهای اختصاصی قدیمی (نه خرید یا اشتراک گذاری) در قالب یک حراج هلندی به حراج گذاشته می شود.

این شرکت یک ترتیب ثبت نام دامنه با ICANN (برای ثبت دامنه تحت .com، .net و .org و دیگران)، DENIC (برای .de)، و nic.at (برای .at) دارد.

birhosting hetzner1

زیرساخت

پروژه های مرکز داده Hetzner Online با کمترین برون سپاری در داخل کشور هماهنگ و اجرا می شوند. واحدهای دیتاسنتر توسط چندین آپلینک اضافی از جمله ۱۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه به DE-CIX و پیوندهای فیبر نوری به نورنبرگ و فرانکفورت ارائه می شوند. امکانات هم‌اکومیشن در تمام پارک‌های مرکز داده در نورنبرگ، فالکنشتاین/وگتلند در آلمان و هلسینکی در فنلاند مستقر هستند. در سال ۲۰۲۱، یک مرکز داده در Ashburn، ویرجینیا افتتاح شد که نشان دهنده اولین سرور آمریکایی Hetzner است.

نتورک

ستون فقرات به شکل یک شبکه حلقه ای بین مکان های مرکز داده نورنبرگ و فالکنشتاین و همچنین مهم ترین مکان اینترنتی، فرانکفورت، راه اندازی شده است. همه مکان ها از طریق شبکه فیبر نوری خود شرکت به گره های تبادل مرکزی مانند DE-CIX، AMS-IX، DATA-IX و V-IX متصل می شوند. همه سرورهای اختصاصی Hetzner دارای حداقل سقف ۲۰ ترابایت ماهانه برای سرعت کامل در سرورهای خود با امکان پرداخت هزینه اضافی برای سرعت کامل گذشته از آن نقطه بودند، با این حال، از ۱ اکتبر ۲۰۱۸ سقف پهنای باند روی سرعت اتصال ۱ گیگابیت بر ثانیه برداشته شده است.


پست های توصیه شده