فرهنگ دیجیتال

birhosting-article-Digital Culture
توسط

تیم هایی که به بهترین شکل برای تغییر آماده شده اند از ابزارهای ارتباطی دیجیتال مدرن استفاده می کنند، با یادگیری ابزارهای جدید احساس راحتی می کنند و به طور مداوم نحوه کار خود را تطبیق می دهند.

birhosting-article-Digital Culture

تجارت به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود. حرکت آنلاین اغلب «تحول دیجیتال» نامیده می‌شود، که راه ساده‌تری برای تعبیه فناوری دیجیتال در فرآیندهای تجاری و تجربیات مشتری است. تحول دیجیتال همه چیز از اتوماسیون گرفته تا هوش مصنوعی و امنیت سایبری را پوشش می دهد. و روند صعودی آشکاری دارد: IDC گزارش می دهد که پیش بینی می شود هزینه های جهانی برای تحول دیجیتال در سال ۲۰۲۵ به ۲.۸ تریلیون دلار برسد که دو برابر سال ۲۰۲۰ بود.

ابداع مجدد شیوه های کاری مستلزم تعریف مجدد فرهنگ کار است. این به ویژه در مورد تحول دیجیتال صادق است. برای پیاده سازی ابزارهای جدید و فرآیندهای کاری خودکار، به افرادی نیاز دارید که مایل و قادر به استفاده از آنها باشند و فرهنگ دیجیتالی قوی به عنوان پایه و اساس شما باشد.

فرهنگ دیجیتال چیست؟

فرهنگ دیجیتال محل کاری است که از ابزارها و فناوری های دیجیتالی شکل گرفته و تحت تاثیر قرار گرفته است. در شرکت‌هایی با فرهنگ دیجیتال پیشرفته، بیشتر کارمندان از فناوری دیجیتال برای همکاری، نوآوری و ارائه دسترسی مشتریان به محصولات، خدمات و پشتیبانی استفاده می‌کنند.

در عمل، شرکت هایی با فرهنگ دیجیتال پیچیده:

از ابزارهای ارتباط دیجیتال استفاده کنید تا کار را سریعتر و آسان تر کنید
ایجاد ارتباطات واقعی بین کارکنانی که از راه دور کار می کنند
فرآیندهای تکراری را خودکار کنید
محیط های آنلاین فراگیر ایجاد کنید
تجارب مشتری آنلاین معنی دار را فعال کنید

birhosting-article-Digital Culture

چرا فرهنگ دیجیتال مهم است

فرهنگ های دیجیتال به شما امکان می دهد رشد کنید، به سرعت نوآوری کنید و با نیازهای مشتری سازگار شوید. همانطور که بازار جهانی به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، فرهنگ های دیجیتال بالغ به شما کمک می کنند تا در کسب و کار خود چابک بمانید. در اینجا به برخی از مزایای بسیار آن اشاره می کنیم:

موانع کمتر و شفافیت بیشتر

محیط های کاری دیجیتال امکان ارتباط موثرتر بین تیم ها را فراهم می کند، حتی آنهایی که معمولاً با هم کار نمی کنند. آنها به شما کمک می کنند سیلوها را خراب کنید و پل هایی بسازید تا دانش را در کانال ها به اشتراک بگذارید. و از آنجایی که رهبران ابزارهای بیشتر و بهتری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم دارند، فرهنگ های قوی اول دیجیتال تمایل دارند در سطح شرکت بازتر و شفاف تر باشند.

چابکی و سازگاری بیشتر

ابزارهای دیجیتال به شما کمک می کنند تا زیرک بمانید و به اختلالات پاسخ دهید. اگر نیازهای مشتریان شما به طور مرتب تغییر می کند، شرکت و محصول شما باید از آنها پیروی کنند تا بازار را به دست آورند. فرهنگ دیجیتال به شما کمک می‌کند در مواقعی که نیاز دارید، حرکت کنید. این به رهبران اجازه می دهد تا با تمام سطوح شرکت تعامل داشته باشند و به سرعت جهت ها یا اولویت های جدید را به اشتراک بگذارند و به تیم‌های خط مقدم شما قدرت می‌دهد تا نحوه کارشان را در پاسخ به این جهت‌ها تغییر دهند.

birhosting-article-Digital Culture

افزایش همکاری و نوآوری

ابزارهایی مانند asynchronous video به جای تنظیم جلساتی که زمان را تلف می‌کنند، به شما امکان می‌دهند تا زمانی که راحت است با تیم خود همکاری کرده و در زمان صرفه جویی کنید. آنها همچنین به ارتباط افراد در سایر مناطق و بازه زمانی کمک می کنند و خلاقیت و نوآوری را تقویت می کنند.

جمع آوری داده های پیشرفته

وقتی بیشتر از کسب و کار خود را آنلاین قرار می دهید، داده های بیشتری خواهید داشت. اگر آن را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید، می توانید الگوها را کشف کنید، ناکارآمدی ها را شناسایی کنید و تصمیماتی بگیرید که روش کار شما را بهبود می بخشد. پلتفرم‌های دیجیتالی برای مشتریان به شما این قدرت را می‌دهد که ترجیحات مشتری را درک کنید، بازخورد جمع‌آوری کنید و به شما در طراحی محصولات و تجربیاتی که مشتریانتان دوست دارند کمک کنید.

فرهنگ دیجیتال نیازمند بهترین ابزارهای ارتباطی دیجیتال است

دیجیتالی شدن در گذشته به معنای متمایز شدن از رقبا بود. اکنون صحبت از ادامه دادن است. شرکت‌ها دیجیتالی‌تر می‌شوند و تحول دیجیتال زمانی بهترین کار را انجام می‌دهد که توسط یک فرهنگ دیجیتالی قوی پشتیبانی شود. تیم هایی که به بهترین وجه برای تغییر آماده می شوند از ابزارهای ارتباط دیجیتال مدرن استفاده می کنند، با یادگیری ابزارهای جدید احساس راحتی می کنند و به طور مداوم نحوه کار خود را تطبیق می دهند.


پست های توصیه شده