سلامت الکترونیکی (EHR)

birhosting-article-Electronic health
توسط

پرونده الکترونیک سلامت (EHR) یک نسخه دیجیتالی از نمودار کاغذی بیمار است. EHR ها سوابق بیدرنگ و بیمار محور هستند که اطلاعات را به صورت فوری و ایمن در اختیار کاربران مجاز قرار می دهند. در حالی که یک EHR حاوی تاریخچه پزشکی و درمانی بیماران است، یک سیستم EHR ساخته شده است تا فراتر از داده‌های بالینی استاندارد جمع‌آوری‌شده در مطب ارائه‌دهنده باشد و می‌تواند شامل دید وسیع‌تری از مراقبت از بیمار باشد.

birhosting-article-Electronic health

EHR حاوی چیست؟

تاریخچه پزشکی بیمار، تشخیص ها، داروها، برنامه های درمانی، تاریخ ایمن سازی، آلرژی ها، تصاویر رادیولوژی و نتایج آزمایشگاهی و آزمایشی.
اجازه دسترسی به ابزارهای مبتنی بر شواهد را بدهید که ارائه دهندگان می توانند از آنها برای تصمیم گیری در مورد مراقبت از بیمار استفاده کنند
گردش کار ارائه دهنده را به صورت خودکار و ساده کنید

یکی از ویژگی های کلیدی EHR این است که اطلاعات بهداشتی را می توان توسط ارائه دهندگان مجاز در قالب دیجیتال ایجاد و مدیریت کرد که می تواند با ارائه دهندگان دیگر در بیش از یک سازمان مراقبت بهداشتی به اشتراک گذاشته شود. EHR ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سازمان ها - مانند آزمایشگاه ها، متخصصان، امکانات تصویربرداری پزشکی، داروخانه ها، امکانات اورژانسی، و کلینیک های مدرسه و محل کار - ساخته شده اند، بنابراین حاوی اطلاعاتی از تمام پزشکان درگیر در مراقبت از بیمار هستند.

با EHR، سازمان شما می تواند به ساختن آینده ای سالم تر برای کشور ما کمک کند.

EHR چگونه عمل میکند؟

پرونده الکترونیک سلامت (EHR) چیزی بیش از نسخه دیجیتالی نمودار کاغذی بیمار است.
EHR ها سوابق بیدرنگ و بیمار محور هستند که اطلاعات را به صورت فوری و ایمن در اختیار کاربران مجاز قرار می دهند. در حالی که یک EHR حاوی تاریخچه پزشکی و درمانی بیماران است، یک سیستم EHR ساخته شده است تا فراتر از داده‌های بالینی استاندارد جمع‌آوری‌شده در مطب ارائه‌دهنده باشد و می‌تواند شامل دید وسیع‌تری از مراقبت از بیمار باشد. EHR ها می توانند:

icon شامل تاریخچه پزشکی بیمار، تشخیص ها، داروها، برنامه های درمانی، تاریخ ایمن سازی، آلرژی ها، تصاویر رادیولوژی و نتایج آزمایشگاهی و آزمایشی است.

اجازه دسترسی به ابزارهای مبتنی بر شواهد را بدهید که ارائه دهندگان می توانند برای تصمیم گیری در مورد مراقبت از بیمار از آنها استفاده کنند

گردش کار ارائه دهنده را خودکار و ساده کنید

birhosting-article-Electronic health

تاثیر EHR بر مراقبت

دنیای ما به طور اساسی توسط فناوری دیجیتال متحول شده است. لفن های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های تحت وب زندگی روزمره و نحوه ارتباط ما را متحول کرده اند. پزشکی یک شرکت غنی از اطلاعات است.

یک جریان بیشتر و بدون درز اطلاعات در زیرساخت مراقبت های بهداشتی دیجیتال، ایجاد شده توسط پرونده الکترونیک سلامت (EHRs)، پیشرفت دیجیتال را در بر می گیرد و از آن استفاده می کند و می تواند نحوه ارائه و جبران خدمات را تغییر دهد.

با EHR، اطلاعات در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد در دسترس است.

مزایای پرونده الکترونیک سلامت

EHR ها و توانایی تبادل اطلاعات سلامت به صورت الکترونیکی می تواند به شما کمک کند تا مراقبت های با کیفیت بالاتر و ایمن تر را برای بیماران ارائه دهید و در عین حال پیشرفت های ملموسی را برای سازمان خود ایجاد کنید. EHR به ارائه دهندگان کمک می کند تا مراقبت های بهتری را برای بیماران مدیریت کنند و مراقبت های بهداشتی بهتری را از طریق:

ارائه اطلاعات دقیق، به روز و کامل در مورد بیماران در محل مراقبت
امکان دسترسی سریع به سوابق بیمار برای مراقبت هماهنگ تر و کارآمدتر
به اشتراک گذاری امن اطلاعات الکترونیکی با بیماران و سایر پزشکان
کمک به ارائه دهندگان در تشخیص موثرتر بیماران، کاهش خطاهای پزشکی و ارائه مراقبت های ایمن تر
بهبود تعامل و ارتباط بیمار و ارائه دهنده و همچنین راحتی مراقبت های بهداشتی
امکان تجویز ایمن تر و مطمئن تر
کمک به ارتقای اسناد خوانا، کامل و کدنویسی و صورتحساب دقیق و کارآمد
افزایش حریم خصوصی و امنیت داده های بیمار
کمک به ارائه دهندگان برای بهبود بهره وری و تعادل بین کار و زندگی
ارائه دهندگان را قادر می سازد تا کارایی را بهبود بخشند و به اهداف تجاری خود برسند
کاهش هزینه ها از طریق کاهش کاغذبازی، بهبود ایمنی، کاهش تکرار آزمایشات و بهبود سلامت.

birhosting-article-Electronic health

پست های توصیه شده