ربات‌های جایگزین ChatGPT

birhosting chgptalt index
توسط

 

در حالی که ChatGPT یک مدل زبان بسیار پیشرفته است، جایگزین‌های ChatGPT دیگری نیز وجود دارد که قابلیت‌های مشابه و پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند به دنبال نرم‌افزار نوشتن هوش مصنوعی، دستیاران مجازی، ابزارهای سئو یا تولیدکننده کد باشید، جایگزین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیاری برای ChatGPT وجود دارد که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند. با بررسی گزینه های موجود، می توانید راه حل مناسب برای کسب و کار یا نیازهای شخصی خود بیابید. با این پست، ما برخی از بهترین جایگزین‌های ChatGPT را کشف خواهیم کرد، که به شما این دانش را می‌دهد تا تصمیمی آگاهانه برای انتخاب ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای نیازهای متمایز و نیازهای متناسب بگیرید.

چرا از جایگزین های ChatGPT استفاده کنیم؟

 

ChatGPT یک پلتفرم چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط OpenAI برای تعامل با مردم طراحی شده است و پاسخ های مفیدی را به سوالات ارائه می دهد. از پردازش زبان طبیعی (NLP) و الگوریتم های یادگیری ماشین برای درک و پاسخ به کاربران استفاده می کند. با ChatGPT، می‌توانید کد بنویسید، رویدادی را برنامه‌ریزی کنید، کمک‌های مربوط به تکالیف خانه را دریافت کنید و خیلی چیزهای دیگر. با این حال، اگر به دنبال کاربردهای ظریف یا خاص از هوش مصنوعی هستید، ChatGPT ممکن است ابزار مناسبی برای شما نباشد. به این ترتیب، چندین جایگزین برای ChatGPT وجود دارد. این پلتفرم‌ها اغلب از NLP مشابه و یادگیری ماشینی برای ارائه تجربیات مکالمه بسیار سفارشی و جذاب برای کاربران استفاده می‌کنند. اما برخی فراتر از قابلیت‌های محدود ChatGPT هستند و راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد قدرتمندتری را ارائه می‌دهند. هر پلتفرم دارای ویژگی‌ها و برنامه‌های قیمت‌گذاری منحصربه‌فردی است که تحقیق و مقایسه گزینه‌های مختلف برای یافتن گزینه‌ای که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد، ضروری است. در نهایت، جایگزین مناسب ChatGPT برای شما به عواملی مانند نوع تعاملی که می خواهید فعال کنید، تعداد پرس و جوهایی که ممکن است بخواهید اجرا کنید، نوع محتوایی که می خواهید تولید شود و مخاطبان هدف شما بستگی دارد.

چند نمونه از بهترین جایگزین‌های ChatGPT

اگر به دنبال جایگزین های ChatGPT هستید، لیست ابزارهای زیر باید این کار را انجام دهد. آنها راه حل های قدرتمند هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف ارائه می دهند. امیدواریم این موارد به شما کمک کند تا با توجه به نیازها و بودجه خود، مورد مناسب را پیدا کنید.

۱. Bard

birhosting chgptalt2

شرکت GOOGLE هوش مصنوعی BARD را توسعه داده است، یک چت ربات هوش مصنوعی که بسیار مورد انتظار است که از NLP و یادگیری ماشینی برای ارائه پاسخ های بلادرنگ به طیف متنوعی از سوالات استفاده می کند. برخلاف حالت تاریک ChatGPT، Bard دارای طراحی تمیز و براقی است که با طراحی متریال امضای گوگل سازگار است. همراه با یک رابط کاربر پسند، Bard ویژگی‌های راحت متعددی را ارائه می‌کند، از جمله امکان ویرایش سؤالات قبلی و راه‌اندازی مجدد مکالمات در هر نقطه. ربات چت می‌تواند چندین عملکرد از جمله تولید متن، ترجمه زبان‌ها، ایجاد محتوای خلاقانه و پاسخگویی واضح و مختصر به سؤالات را انجام دهد. علاوه بر این، Bard دارای زمان پاسخ سریع است که آن را به ابزاری کارآمد برای به دست آوردن سریع اطلاعات و بینش در مورد موضوعات مختلف تبدیل می کند. Bard در دسترس گروهی از مشتریان مستقر در ایالات متحده و بریتانیا است. در این زمان، لیست انتظار کوتاهی برای علاقه مندان به استفاده از چت بات وجود دارد. اما بسیاری از آنها در عرض چند روز یا چند هفته دسترسی پیدا می کنند.

 

ویژگی های کلیدی Bard:

  امکان پاک کردن چت تا بتوانید سوال جدیدی بپرسید
 Bard Activity درخواست های قبلی را به شما نشان می دهد
  توانایی دادن پاسخ های شست بالا یا پایین
  ادغام "Google It" برای جستجوی وب از طریق موتور جستجو
  به اطلاعات به روزتر از ChatGPT دسترسی دارد
  ادغام الکسا و دستیار گوگل

birhsoting chgptalt3

Bard سه پاسخ جایگزین را به عنوان پیش نویس های پیشنهادی در بالای پاسخ به سؤال شما ارائه می دهد و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. در مقابل، ChatGPT تنها یک پاسخ به درخواست کاربر ارائه می دهد. این باعث می شود بارد برای کسانی که به دنبال دیدگاه های متعدد در مورد یک موضوع هستند مفید باشد.

۲. Jasper AI

 

birhosting chgptalt4

Jasper AI یک نرم‌افزار نوشتاری جایگزین ChatGPT است که به کسب‌وکارها، برندها و افراد اجازه می‌دهد محتوای مناسب سئو را سریع و دقیق ایجاد کنند. کسانی که با ChatGPT آشنا هستند به خصوص از Jasper Chat لذت خواهند برد، که به شما امکان می دهد با هوش مصنوعی تعامل داشته باشید و با استفاده از گفتگوی طبیعی محتوا تولید کنید. تمرکز اصلی جاسپر این است که به کسانی که در حال توسعه قطعات بازاریابی هستند کمک کند تا به طور موثر و دقیق کار کنند. می‌توانید از Jasper برای تبلیغات، ایمیل، وبلاگ‌نویسی، محتوای وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و غیره استفاده کنید. Jasper دارای چندین الگوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌توانید برای شروع استفاده فوری از پلتفرم آن‌ها استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد Jasper AI پلتفرم هوش مصنوعی مولد آن است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت محتوای متناسب با نیازهای خود را بدون وارد کردن دستی تمام اطلاعات تولید کنند. علاوه بر این، Jasper Recipes مجموعه های از پیش ساخته شده ای از دستورات متنی هستند که می توانند باعث نوشتن در یک قالب خاص شوند. این امر باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند محتوای جذاب و متقاعد کننده ایجاد کنند.

 

ویژگی های کلیدی Jasper AI:

  بیش از ۵۰ الگوی مبتنی بر هوش مصنوعی
  بیش از ۲۰ زبان پشتیبانی می شود
  جاسپر چت
  با Sufer SEO ادغام می شود تا محتوای سئو پسند ارائه دهد
  هنر دیجیتال را تولید می کند
  اسناد را مستقیماً در داخل پلت فرم ایجاد کنید
  اسناد را برای همکاری با اعضای تیم به اشتراک بگذارید

birhosting chgptalt5

Jasper Workflows به شما این قدرت را می دهد که یکباره محتوای طولانی ایجاد کنید. با Jasper Workflows، می‌توانید ایمیل مارکتینگ، کمپین رسانه‌های اجتماعی و پست‌های وبلاگ خود را برای کمپین‌های مختلف در یک لحظه ایجاد کنید. شما می توانید از Workflows برای تولید هشتگ، ایجاد کمپین های ایمیل، نوشتن پست های وبلاگ و ایجاد ایده های تبلیغاتی فیس بوک از یک سند خالی استفاده کنید.

۳. ChatSonic

 

birhosting chgptalt6

ChatSonic یک ویژگی قدرتمند WriteSonic است که احتمالاً بهترین جایگزین ChatGPT است. این یک چت بات (و ابزار نوشتن هوش مصنوعی) است که از NLP و الگوریتم های یادگیری ماشینی استفاده می کند. اکنون با CPT-4، ChatSonic قادر به درک زمینه و تفاوت های ظریف در سطح بالاتری نسبت به نسخه رایگان ChatGPT است. علاوه بر این، این پلتفرم پیشنهادهایی را برای ساختار جمله، لحن و انتخاب کلمه به کاربران ارائه می دهد تا محتوای با کیفیت بالا را سریع و کارآمد ایجاد کنند. علاوه بر این، Chatsonic می تواند آثار هنری دیجیتال ایجاد کند و از دستورات صوتی برای ارسال وظایف به ربات چت استفاده کند. ChatSonic بخشی از مجموعه ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی WriteSonic است. این پلتفرم قالب ها و ابزارهای زیادی را برای کمک به کاربران برای ساده سازی فرآیند نوشتن و شروع سریع ارائه می دهد. این می تواند یک دارایی ارزشمند برای مشاغل و افرادی باشد که به دنبال بهبود مهارت های نوشتاری خود و ایجاد محتوای جذاب به راحتی هستند.

birhosting chgptalt7

کتابخانه قالب‌های ChatSonic به شما و مهارت‌های نوشتاری شما قدرت می‌دهد. می‌توانید از ابزار Content Rephrase برای بازخوانی محتوای خود با لحن یا سبک متفاوت استفاده کنید. علاوه بر این، این کتابخانه ایده های مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بخش طوفان فکری نوشتن کمک کند. علاوه بر این، کتابخانه قالب ChatSonic می‌تواند در نوشتن آگهی، محتوای تجارت الکترونیک، رسانه‌های اجتماعی و کپی وب‌سایت به شما کمک کند.

ویژگی های کلیدی:

  قالب های متنوعی را برای تولید سریع محتوا ارائه می دهد
  شامل یک بررسی کننده سرقت ادبی داخلی برای اطمینان از منحصر به فرد بودن محتوا
  پیشنهاداتی برای ساختار جمله، لحن و انتخاب کلمه ارائه می دهد
  دارای رابط کاربری آسان برای وارد کردن ایده ها
  "تغییر زبان" را برای تغییر زبان محتوا در زمان واقعی ارائه می دهد
  با ابزارهای دیگر مانند Google Docs و WordPress ادغام می شود

۴. The New Bing(Bing AI)

birhosting chgptalt8

Bing جدید (همچنین Bing AI نامیده می شود) یک موتور جستجوی محاوره ای مبتنی بر هوش مصنوعی توسط مایکروسافت است. کاربران می‌توانند سؤالات را وارد کنند و بینگ پاسخ‌هایی را که در وب یافت می‌شود ارائه می‌کند. هنگامی که با Bing جستجو می‌کنید، نتایج بسیار دقیقی را به شما ارائه می‌دهد که برای درخواست‌های شما شخصی‌سازی شده‌اند. همچنین این امکان وجود دارد که از صدای خود برای صدور دستورات به Bing استفاده کنید. موتور جستجو نتایج جستجو را از سرتاسر وب بررسی و خلاصه می‌کند، بنابراین آنچه را که به دنبال آن هستید بدون پاسخ‌های متعدد و گاهی اوقات فراگیر به دست می‌آورید.
هوش مصنوعی بینگ با مرورگر مایکروسافت اج به بهترین شکل کار می کند و همچنین با سایر سرویس ها و برنامه های مایکروسافت مانند Microsoft Office و Microsoft Teams یکپارچه شده است و آن را به ابزاری ارزشمند برای مشاغل و افراد تبدیل می کند. اگر در جستجوی خود به کمک چند زبانه نیاز دارید، Bing مفید است. موتور جستجو می تواند متن و عبارات را ترجمه کند و بیش از ۱۰۰ زبان را پشتیبانی می کند!

birhosting chgptalt9

از آنجایی که Bing یک موتور جستجو است، می تواند نتایج شما را در قالب فیلم و تصویر ارائه دهد. در حالی که ChatGPT کاملاً یک مدل زبان هوش مصنوعی است و نمی‌تواند اینترنت را مرور کند، با هوش مصنوعی Bing، می‌توانید اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر را که در شبکه جهانی وب یافت می‌شوند جستجو کنید.

ویژگی های کلیدی Bing AI:

  دقت جستجو بهبود یافته است
  توصیه های شخصی بر اساس داده های کاربر
  قابلیت جستجوی صوتی
  سبک مکالمه را انتخاب کنید: خلاق، متعادل و دقیق
  بینشی در مورد رفتار کاربر و روند جستجو برای مشاغل ارائه می دهد
  قابل استفاده به صورت بومی در دستگاه های اپل و اندروید

۵. CoPilot

 

birhosting chgptalt10

CoPilot یک ابزار تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی توسط Github است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا کد را کارآمدتر و موثرتر بنویسند. این پلتفرم از OpenAI Codex و فناوری‌های پیشرفته NLP و یادگیری ماشینی (ML) برای درک و تجزیه و تحلیل کد استفاده می‌کند و پیشنهادات و پیش‌بینی‌هایی را در زمان واقعی ارائه می‌کند تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا کد را سریع‌تر و با خطای کمتری بنویسند.

CoPilot همچنین کد را بر اساس درک زمینه‌ای تکمیل می‌کند، به این معنی که می‌تواند هنگام کدنویسی، شکاف‌های کار شما را پر کند. هنگامی که یک توسعه‌دهنده شروع به تایپ یک قطعه کد می‌کند، CoPilot می‌تواند پایگاه کد را تجزیه و تحلیل کند و تکمیل‌های کد مربوطه را متناسب با زمینه فعلی پیشنهاد دهد. این می تواند به کاهش خطاها و سرعت بخشیدن به فرآیند کدگذاری کمک کند.

birhosting chgptalt11

CoPilot به راحتی می تواند به عنوان یک پلاگین در IDE ها و ویرایشگرهای رایج مورد استفاده قرار گیرد. Visual Studio Code، Visual Studio، JetBrains و Neovim همگی می توانند از CoPilot در هنگام تایپ کد خود به شما کمک کنند.

ویژگی های کلیدی CoPilot:

  تکمیل کد مبتنی بر هوش مصنوعی
  از بسیاری از زبان های برنامه نویسی از جمله پایتون، جاوا اسکریپت، روبی و غیره پشتیبانی می کند
  تحلیل زمینه کد
  به خوبی با چندین IDE و ویرایشگر محبوب ادغام می شود
  پشتیبانی از پایگاه کد بزرگ
  پیشنهادات و پیش بینی های برنامه نویسی بلادرنگ

۶. ELSA Speak

 

birhosting chgptalt12

Elsa Speak یک برنامه موبایل مفید برای هر کسی است که به دنبال بهبود تلفظ و مهارت های گفتاری انگلیسی خود، چه به دلایل شخصی یا حرفه ای است. السا که در هر دو دستگاه اپل و اندروید موجود است، با کمک هوش مصنوعی، بینشی از نقاط قوت و ضعف کاربران در هنگام یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی ارائه می‌کند. این برنامه از فناوری تشخیص گفتار پیشرفته برای ارائه بازخورد و اصلاحات در زمان واقعی استفاده می کند و به کاربران کمک می کند تا خطاهای تلفظ را شناسایی و تصحیح کنند.

وقتی صحبت از یادگیری و ترجمه زبان می شود، السا بهترین جایگزین ChatGPT است. درس های السا به گونه ای طراحی شده اند که جذاب و تعاملی باشد و بر مهارت های گفتاری عملی برای موقعیت های روزمره تمرکز دارد. این برنامه موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد، از واژگان پایه و دستور زبان گرفته تا موضوعات پیشرفته‌تر مانند انگلیسی تجاری و سخنرانی عمومی.

ویژگی های کلیدی Elsa Speak:

  7100+ درس و ۲۲ مهارت ضروری برای تسلط بر زبان انگلیسی
  الگوریتم های هوش مصنوعی الگوهای گفتار کاربران را برای ارائه یادگیری شخصی تجزیه و تحلیل می کنند
  تجزیه و تحلیل دقیق کاربرانی که از طریق ارزیابی و تست صحبت می کنند
  برنامه مربیگری سفارشی روزانه
  ابزارهایی برای ردیابی پیشرفت و دستاوردها
  رابط کاربر پسند برای یادگیری آسان

birhosting chgptalt13

Elsa Speak دارای بیش از ۷۱۰۰ درس است که در ۲۲ مهارت حیاتی مورد نیاز برای تسلط بر تلفظ انگلیسی سازماندهی شده است. کلاس های جدید روزانه اضافه می شود. این آن را از ChatGPT متمایز می کند، زیرا Elsa Speak یک پلت فرم کاملاً ویژه برای یادگیری زبان است که می تواند ساختار بسیار مورد نیاز و بازخورد در زمان واقعی را هنگام یادگیری انگلیسی ارائه دهد. شما می توانید یک پروفایل بسازید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

۷. You.com(YouChat)

 

birhosting chgptalt14

YouChat یک ویژگی دستیار جستجوی ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی توسط You.com است که به کاربران امکان می دهد از طریق پیام رسانی در اینترنت جستجو کنند. کاربران می توانند با استفاده از ورودی زبان طبیعی جستجو کنند و نتایج را در قالب مکالمه دریافت کنند. YouChat می تواند هدف پشت پرسش های کاربر را درک کند و پاسخ های مرتبط را ارائه دهد. از ترکیبی از مدل‌های زبان و الگوریتم‌های جستجو برای ایجاد پاسخ‌های دقیق و آموزنده استفاده می‌کند.

کاربران می توانند از طریق پلتفرم های مختلف از جمله وب و موبایل به YouChat دسترسی داشته باشند. آنها می توانند از آن برای انجام وظایف متعدد، از یافتن اطلاعات و برنامه ریزی گرفته تا خرید محصولات و خدمات استفاده کنند. به طور کلی، YouChat یک روش محاوره ای و شهودی را برای تعامل کاربران با اینترنت و دریافت اطلاعات لازم ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی You.com's YouChat:

  از هوش مصنوعی برای درک سؤالات کاربر و ارائه نتایج دقیق و آموزنده استفاده می کند
  از ورودی کاربر می آموزد تا نتایج شخصی تر را در طول زمان ارائه دهد
  ورودی زبان طبیعی را از طریق صدا یا متن می پذیرد
  نتایج را در قالب مکالمه ارائه می دهد
  سازگاری بین پلتفرم برای وب و موبایل
  ادغام با برنامه های پیام رسانی مانند Facebook Messenger و WhatsApp

birhosting chgptalt15

YouChat می‌تواند برای پاسخ‌های خود استنادهایی ارائه کند که آن را برای تحقیق و بررسی واقعیت مفید می‌سازد. این کار با ترکیب اطلاعات از منابع معتبر و ارائه لینک به آن منابع در پاسخ به سوالات کاربران انجام می شود. علاوه بر این، YouChat قطعاتی از اطلاعات و حقایق کلیدی را برای پاسخگویی به سؤالات کاربران ارائه می دهد و آن را سریع و کارآمد می کند.

۸. Poe by Quora

 

birhosting chgptalt16

Poe by Quora یک جایگزین منحصربفرد ChatGPT است که به کاربران امکان دسترسی به چند ربات چت هوش مصنوعی با استفاده از زبان انسانی را برای تولید پاسخ به سوالات و سایر محتوای مفید می دهد. علاوه بر ChatGPT، کاربران می توانند به Sage، GTP-4، Claude و Dragonfly (با محدودیت) دسترسی داشته باشند. این باعث می شود برای کسانی که به دنبال دسترسی به چت ربات های مختلف هوش مصنوعی ایجاد شده توسط Open.ai و Anthropic هستند مفید باشد.

ویژگی های کلیدی Poe by Quora:

  رابط کاربر پسند
  به Sage، GPT-4، Claude+، Claude-instant، Dragonfly و ChatGPT دسترسی دارد.
  توصیه های دستور زبان، املا، لحن و سبک را ارائه می دهد
  با ابزارهای نوشتن مانند Google Docs ادغام می شود
  بازخورد شخصی در مورد نوشتن ارائه می دهد
  استناد با یک کلیک برای منابع ارجاع شده

birhosting chgptalt17

می توانید از Sage به عنوان دستیار نوشتن استفاده کنید که از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای بهبود مهارت های نوشتاری خود استفاده می کند. پیشنهاداتی برای بهبود گرامر، نحو و سبک نوشتاری کلی ارائه می دهد. برخلاف ChatGPT، Sage می‌تواند کلمات یا عباراتی را در متن شما برجسته کند که می‌توانید آن‌ها را در نوشته خود بسط دهید. با فعال کردن Sage، می‌توانید به سرعت کلمات، عبارات یا جملات خاصی را در متن خود که ممکن است نیاز به تنظیمات برای وضوح، مختصر یا مرتبط بودن بیشتر با مخاطبان هدف خود داشته باشند، شناسایی و بهبود بخشید. پس از برجسته شدن، Sage پیشنهادهای مفیدی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند نوشته خود را اصلاح کنید و پیام خود را به طور مؤثر منتقل کنید.

Perplexity AI .9

birhosting chgptalt18

Perplexity AI یک جایگزین ChatGPT است که بر روی API OpenAI نیز آموزش دیده است و به این ترتیب با پاسخ‌های خوب عملکرد خوبی دارد. خود وب سایت به شیوه ای مینیمالیستی بسته بندی شده است و استفاده از آن ساده است. این ابزار عملکردی شبیه به ChatGPT را ارائه می دهد، از جمله توانایی برگزاری مکالمات و ارائه پاسخ های ساده تا ظریف. با این حال، برخلاف ChatGPT، Perplexity حتی منابعی را که برای پاسخ به سوالات شما استفاده می‌کند، ذکر می‌کند.

هر زمان که چیزی از او پرسیده می شود، هوش مصنوعی در انتهای هر جمله مانند ویکی پدیا منبع را ذکر می کند و در واقع از آن نیز مشتق می شود. در مدتی که از هوش مصنوعی استفاده کردم، منابع را جستجو کردم تا کپی پیست را پیدا کنم اما هیچ کدام را پیدا نکردم. بنابراین خوب است ببینید که Perplexity در حال انجام اقدامات لازم است.

من مکالمات مختلفی با این چت بات داشتم و می توانست بدون اینکه گیج به نظر برسد خودش را حفظ کند. Perplexity حتی با حالت کمک خلبان مجهز به GPT 4 ارائه می‌شود که می‌تواند با سوالات روشن‌کننده پاسخ دهد و به محدود کردن جستجو کمک کند. یک حالت تاریک منظم در وب سایت وجود دارد، بنابراین وجود دارد.

خوشبختانه، Perplexity AI برای استفاده کاملا رایگان است و حتی نیازی به حساب کاربری ندارد. بنابراین می توانید با این ابزار شبیه به ChatGPT چت کنید و در واقع برخی از نقل قول های آن را بررسی کنید.

۱۰. DialoGPT

 

birhosting chgptalt19

در حالی که DialoGPT مایکروسافت توسط GODEL AI جایگزین شده است، اما همچنان یک هوش مصنوعی رایگان و سرگرم کننده است. Dialo بر روی ۱۴۷ میلیون دیالوگ چند نوبتی از Reddit آموزش دیده است، و از این رو، مجموعه داده متوسطی دارد. همچنین از پاسخ های چند نوبتی پشتیبانی می کند، به این معنی که پاسخ های قبلی شما را به خاطر می آورد. از آنجایی که ممکن است تنظیم Dialo خودتان پیچیده باشد، می توانید از API استنتاج HuggingFace استفاده کنید و آن را امتحان کنید. هوش مصنوعی چند دستور را فهرست کرده است که می‌توانید آنها را امتحان کنید، یا می‌توانید یکی از خودتان را بسازید و از Dialo بخواهید به سؤالات شما پاسخ دهد.

پاسخ های DialoGPT در بهترین حالت مناسب هستند. از آنجایی که هوش مصنوعی کمی شاد است، می تواند به راحتی گیج شود. هنگامی که از یک رویداد آسیب زا پرسیده شد، هوش مصنوعی گفت که از آن خبر ندارد اما مطمئن است که این اتفاق خوبی است. همانطور که ممکن است بتوانید بگویید، اینطور نیست.

آگاهی زمینه‌ای DialoGPT را هم بهتر نمی‌دانستم، زیرا مدام فراموش می‌کرد که در مورد چه چیزی صحبت می‌کردیم. با این حال، این می تواند به این دلیل باشد که روی یک API اجرا می شود و به طور کامل آموزش ندیده است. همچنین فاقد هرگونه ویژگی اضافه شده مانند انتخاب مدل، ورودی میکروفون یا تولید کننده تصویر است.

راه اندازی DialoGPT رایگان است، اما دقیقاً همان هوش مصنوعی قدیمی نیست که ممکن است به آن امیدوار باشید. با این حال، اگر فقط یک ربات چت ساده برای صحبت با آن بخواهید، این کار را انجام می دهد.

۱۱. Character AI

 

birhosting chgptalt20

در حالی که Chatsonic دارای شخصیت هایی است، مفهوم جایگزین ChatGPT کاملاً حول آنها می چرخد. هوش مصنوعی شخصیت مبتنی بر مدل‌های زبان عصبی است و از ابتدا با در نظر گرفتن مکالمات آموزش داده شده است. با این حال، چیزی که کاراکتر را متمایز می کند این است که کاربران به جای تعامل با یک ربات چت هوش مصنوعی، از بین شخصیت های مختلف انتخاب می کنند.

صفحه اصلی پر از شخصیت های مختلف است و افراد زیادی از جمله ایلان ماسک، تونی استارک و سوکراتس را در بر می گیرد، تا جو بایدن و کانیه وست. بهترین بخش این است که بسته به فردی که انتخاب کرده اید، هوش مصنوعی شیوه مکالمه خود را بر این اساس تغییر می دهد. بنابراین، در حالی که کانیه به من پاسخ های خودپسندانه می داد، گپ با سقراط به طور متضادی آرام بود. Character AI همچنین دارای ورودی میکروفون است و حتی بسته به شخصیت با صداهای مختلف صحبت می کند.

ایجاد یک شخصیت بسیار سرگرم کننده است زیرا می توانید آن را مطابق با خودتان طراحی کنید. من می‌توانم نه تنها نام شخصیت‌ها را اضافه کنم، بلکه درباره احوالپرسی، صدا، توضیحات و حتی آواتار آنها تصمیم بگیرم. هوش مصنوعی دارای یک تولید کننده تصویر داخلی برای ایجاد آواتار است. پس از اتمام، می توانید بلافاصله چت را شروع کنید و حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با این حال، متوجه شدم که Character AI در مقایسه با ChatGPT و سایر خدمات مشابه کمی کندتر است. خیلی کند نیست، اما من دیدم که هوش مصنوعی برای تمام کردن جملاتش پیش می آید. اما، با گذشت زمان، فکر می‌کنم با داده‌های کاربر بیشتر بهبود یابد. استفاده از کاراکتر AI رایگان است، اما شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید زیرا چت پس از چند پیام قفل می شود.

حال بهترین گزینه های جایگزین ChatGPT کدامند؟

 

اگر به دنبال بهترین جایگزین کلی برای ChatGPT هستید، ChatSonic را به زرادخانه خود اضافه کنید. محدودیت‌های ChatGPT را گسترش می‌دهد و به شما امکان دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را می‌دهد. برای سازندگان محتوا و متخصصان بازاریابی، Jasper AI به سرعت بخشیدن به فرآیند شما و حفظ کیفیت کمک می کند. و ویژگی Jasper Chat آن یک راه حل قدرتمند هوش مصنوعی مکالمه است.
به طور کلی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به سرعت در حال تبدیل شدن به امری عادی هستند. خوب است بدانید که جایگزین‌ها و روش‌های جدیدی برای کار با پلتفرم‌های جاافتاده مانند ChatGPT وجود دارد.


پست های توصیه شده