آموزش مجازی

birhosting-article-Virtual training
توسط

به یاد دارید زمانی که آموزش مجازی یک گزینه آموزشی خوب بود و نه یک نیاز به داشتن؟
امروزه، اگر کسب و کار شما یک تیم از راه دور یا ترکیبی دارد، آموزش مجازی تقریباً یک ضرورت است.

birhosting-article-Virtual training

آموزش مجازی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، این یک نسخه آنلاین از آموزش یا مربیگری شرکتی معمولی شما است. هر برنامه آموزشی مجازی بسته به تیم و شرکت شما متفاوت است، اما معمولاً شامل مؤلفه‌های مشابهی مانند یادگیری خودگردان و آموزش چهره به چهره است.
و اگر یک تیم کاملاً توزیع شده دارید، یادگیری مجازی ضروری است.
اصلی‌ترین چیزی که دوره‌های آنلاین یا آموزش‌های مبتنی بر آموزش مجازی را (که گاهی به اختصار VILT نامیده می‌شود) از آموزش حضوری متمایز می‌کند این است که یکی در اینترنت اتفاق می‌افتد و دیگری نیاز به انجام فیزیکی در همان اتاق دارد
البته اگر نرم افزار مناسب یا بستر ارتباطی یکپارچه دارید، می توانید جلسات آموزشی مجازی را در هر زمان و هر مکان برگزار کنید.

مزایای آموزش مجازی

در دسترس تر و فراگیر تر است

این دو کلمه امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در زمینه روش‌های آموزشی تا حد زیادی به این موضوع می‌پردازند که چگونه می‌توانید کار را برای استخدام‌های جدید یا هم تیمی‌های خود یاد بگیرند و در آن شرکت کنند.
این می تواند از طریق ارائه گزینه های مختلف برای یادگیری آنلاین، کانال های مختلف برای تعامل با مدیر خود و غیره باشد.

البته مزایای زیادی برای آموزش و تعاملات حضوری وجود دارد، و داشتن جلسات آموزشی با همه با هم مفید است. اما یک برنامه آموزشی مجازی به استخدام‌کنندگان جدید شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد، به‌ویژه برای افرادی که ترجیح می‌دهند به صورت ناهمزمان ارتباط برقرار کنند.

همه می توانند به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند و در زمان خود یاد بگیرند، و شما هم مجبور نیستید یک پلت فرم آموزشی دیجیتالی شیک داشته باشید، حتی یک پلت فرم ارتباطی خوب در بیشتر موارد کافی است.
و برای شرکت هایی که واقعاً به DEI متعهد هستند، داشتن گزینه های در دسترس تر برای آموزش می تواند به مواردی مانند حفظ و شادی کارکنان کمک کند.

birhosting-article-Virtual training

فرصت های بیشتری برای تعامل وجود دارد

با آموزش حضوری در کلاس درس، مدل "سخنرانی در دانش آموزان یا کارآموزان" تقریباً یک راه حل است. این همچنین به این معنی است که در بیشتر مواقع، فقط مربی یا تسهیل کننده صحبت می کند. نمی توان آنها را سرزنش کرد، این ساده ترین نوع آموزش است. نوشتن فیلمنامه ای که بتوانید آن را برای یک ساعت بخوانید و در پایان به جای جذاب کردن چیزها، پرسش و پاسخ انجام دهید، بسیار ساده تر است.

راه های زیادی برای تبدیل یک جلسه مجازی به یک تجربه تعاملی وجود دارد. می‌توانید برای مثال، کارآموزان خود را در اتاق‌های جداکننده قرار دهید تا روی موضوعات خاص‌تر بزرگ‌نمایی کنند. همچنین می توانید از یک تخته سفید مجازی استفاده کنید تا به کارآموزان اجازه دهید افکار خود را بدون اختلال با گروه به اشتراک بگذارند.

هنگامی که ما آموزش مجازی را در Dialpad Meetings انجام می دهیم، یک چیز منظم (این یک معامله شکن یا سازنده نیست، اما یکی از مواردی است که داشتن آن بسیار خوب است زیرا به تجربه اضافه می کند) واکنش های ایموجی است. این یک راه سریع برای نشان دادن این است که از صحبت‌های کسی لذت می‌برید و از نظر عاطفی بیشتر با سایر شرکت‌کنندگان هماهنگ هستید.

باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود

به ویژه آموزش ناهمزمان باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. هر جلسه آموزش مجازی فقط باید یک بار ضبط شود. برای جلسات آموزشی در سراسر شرکت که هر استخدامی جدید باید طی کند (مانند رعایت قوانین، پذیرش و غیره)، صدها ساعت صرفه جویی می شود زیرا افرادی که آنها را هدایت می کنند مجبور نیستند مطالب یکسانی را بارها و بارها آموزش دهند.

علاوه بر این، آموزش آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه می شود. شما مجبور نیستید هزینه های سفر کسی را بپردازید (پرواز هر کارمند جدید به دفتر مرکزی برای سوار شدن ارزان نیست...) - و فراتر از ورود به هواپیما، می توانید از ماژول های آموزشی آنلاین ضبط شده برای تکمیل آموزش های خرد، توسعه رهبری، مربیگری و موارد دیگر استفاده کنید.

birhosting-article-Virtual training

بهترین روش ها برای تسهیلگران و شرکت کنندگان آموزش آنلاین

تجهیزات و برنامه های پشتیبان مناسب برای در صورت بروز مشکل داشته باشید
با آموزش مجازی، باید سخت افزار مناسب را از قبل آماده کنید. در اینجا چند نمونه از تجهیزاتی که ممکن است نیاز داشته باشید آورده شده است:

یک اتصال اینترنتی خوب
کامپیوتر
وبکم
یک هدست بلوتوث
تخته وایت برد
کیت نور ویدئو کنفرانس
این یکی دوچندان برای تسهیل کننده ها پیش می رود - حتما یک چک لیست برای پیگیری تجهیزات مورد نیاز خود ایجاد کنید. و همچنین باید مطمئن شوید که کارآموزان شما فناوری مورد نیاز برای آموزش آنلاین را نیز دارند! معمولاً این فقط یک لپ‌تاپ و هدفون است، اما در برخی موارد ممکن است به تجهیزات دیگری نیز نیاز داشته باشند.

آموزش همتایان را ترویج دهید، یادگیری همتا یک راه عالی برای تشویق همکاری بین بخشی در شرکت شما است. اعضای شرکت داستان های دست اولی با مشتریان بالقوه و مشتریان دارند و اغلب ایده های خوبی برای محتوایی دارند که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم.
به علاوه به ما کمک می کند محتوای بهتری برای کمک به آنها ایجاد کنیم.

هنگامی که در حال انجام آموزش مجازی با افراد جدید هستید، از آنها بخواهید افراد تیم های دیگر را تحت الشعاع قرار دهند و در مورد چیزهایی خارج از نقش فوری خود بیاموزند. یادگیری از شخص دیگری که کار را در مقابل شما انجام می دهد.

اگر در حال برگزاری یک دوره آموزشی فروش هستید، چرا کارآموزانتان تماس های فروش را با نمایندگان فروش باتجربه انجام ندهید؟ با ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه و ضبط تماس در Dialpad (که نه تنها صدا، بلکه صفحه را نیز ضبط می‌کند)، هر نماینده یا نماینده می‌تواند به همراه یکی از اعضای باتجربه تیم، بدون توجه به اینکه کجا هستند، دنبال کنند.


پست های توصیه شده