چگونه یک وب سایت هک شده را تعمیر کنیم؟

birhosting repair index
توسط

اغلب سایت هک شده از طریق آسیب‌پذیری در کد وب‌سایت، سیستم‌های مدیریت محتوا به خطر افتاده یا با دسترسی به سایت از طریق FTP، که اغلب به جاسوس‌افزار یا حملات brute force مرتبط است، هک می‌شوند. ضروری است که وب سایت را به صورت فوری تعمیر و ایمن کنید، زیرا ممکن است عواقب جدی داشته باشد.

birhosting repair1

با سایت هک شده چه کار کنم؟

۱. محتوایی را که هکر در وب سایت خود آپلود کرده است حذف کنید. این ممکن است یک فرآیند پیچیده باشد زیرا ممکن است مشخص نباشد محتوای هک شده کجا یا چیست. ممکن است به کمک یک متخصص وب یا خدمات تمیز کردن وب سایت نیاز داشته باشید - در اینجا راهنمایی پیدا کنید.
۲. محتوای هک شده را با کپی وب سایت محلی خود جایگزین کنید. اگر نسخه‌ای از وب‌سایت خود ندارید، محتوا و پایگاه‌های داده‌تان را می‌توان از طریق KonsoleH's Restore Backup Tool بازیابی کرد. (مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان را از قبل از هک به روز می کنید – این همیشه امکان پذیر نیست.)
۳. CMS خود را به روز کنید و امنیت سایت خود را بررسی کنید. لطفاً برای اطلاعات در مورد وصله های امنیتی و ارتقاء نسخه به وب سایت و انجمن های ارائه دهنده CMS مراجعه کنید. اگر برای مدیریت محتوای وب سایت و امنیت خود نیاز به کمک دارید، می توانیم شما را به متخصصان این حوزه معرفی کنیم.
۴. مطمئن شوید که وب سایت شما در برابر حملات آینده محافظت می شود، یعنی برای شروع، نرم افزار آنتی ویروس را در رایانه خود به روز کنید و رمز عبور FTP خود را تغییر دهید. از یک برنامه امنیتی مانند Cloudbric استفاده کنید. اکنون به مدت ۳ ماه آن را به صورت رایگان امتحان کنید.
انگیزه هک شدن سایت ممکن است درگیر شدن در فیشینگ یا ارسال هرزنامه باشد. این نوع سوء استفاده مرتبط با وب سایت های هک شده به اعتبار شرکت شما و ارائه دهنده هاست آسیب می رساند.

birhosting repair2

پست های توصیه شده