چرا سرعت سرور برای افزایش درآمد مهم است؟

birhosting serverspeed index
توسط

اگر سرعت سرور شما کم شده است و پاسخگویی به آن زمان بیشتری می برد، به معنای واقعی کلمه فروش و درآمد خود را با دستان خود از بین می برید. امروزه، کلید فروش و تبدیل بیشتر، ترکیب محتوای موثر با سرعت بارگذاری بیشتر وب سایت شما است. سرعت وب سایت شما زمانی است که یک صفحه وب پس از درخواست مرورگر روی صفحه نمایش داده می شود.

آخرین نظرسنجی ها نشان داد که سرعت بارگذاری وب سایت ها تأثیر زیادی بر روند ترافیک دارد. سرعت وب سایت اهمیت زیادی دارد، یک وب سایت کند می تواند به راحتی مشتریان بالقوه شما را برای همیشه ناامید کند.

birhosting serverspeed1

یک وب سایت کند نشان دهنده درآمد کم است

اغلب وب سایت های کندتر دارای نرخ پرش بالا با فروش ضعیف هستند. تعدادی از مطالعات ثابت کرده اند که بازدیدکنندگان متوسط وب سایت شما را در صورتی که در عرض ۳ تا ۶ ثانیه در دسترس قرار نگیرند ترک خواهند کرد. یک وب سایت کندتر نه تنها دلیلی برای کاهش فروش شماست، بلکه بازدیدکنندگان ناامید احتمالاً درک منفی از تجارت شما ایجاد می کنند.

آیا سرعت سرور می تواند درآمد را افزایش دهد؟

آیا می دانستید که برند محبوب جهان Shopzilla با افزایش سرعت وب سایت از ۶ ثانیه به ۱.۲ ثانیه، ۱۲ درصد درآمد بیشتری ایجاد کرد؟

این دیگر بر کسی پوشیده نیست که گوگل سرعت صفحه وب را برای تعیین رتبه وب سایت در کنار سایر عوامل رتبه بندی ارگانیک ثبت می کند. با بررسی ابزارهای وب مستر گوگل می توانید سرعت صفحات خود را بررسی کنید.

طبق آخرین فرمول محاسبه شده، شما می توانید تنها با افزایش سرعت وب سایت در هر ثانیه، ۲% نرخ تبدیل را بهبود بخشید. Shopzilla، Amazon، Yahoo و Mozilla با افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب به کمتر از ۳ ثانیه، رونق زیادی در تجارت تجربه کردند.

Shopzilla 12% درآمد همراه با ۲۵% افزایش بازدید صفحات را افزایش داد
یاهو ۹ درصد افزایش ترافیک داشته است
موزیلا تنها با افزایش سرعت صفحه وب به ۲.۲ ثانیه سریعتر، ۶۰ میلیون دانلود بیشتر دریافت کرد.

birhosting serverspeed2

برای یک صفحه وب چقدر سرعت کافی است؟

زمان ایده آل بارگذاری یک وب سایت زیر ۳ ثانیه است. اگر وب سایت شما در عرض ۵ ثانیه قابل مشاهده شود به نظر خوب است. اگر کمتر از ۱۰ ثانیه باشد عادلانه در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر وب سایت شما بیش از ۱۰ ثانیه باشد، رتبه و تبدیل را از دست می دهید. هر چه وب سایت شما کندتر باشد، فروش کمتری خواهید داشت.

چندین ابزار سنجش عملکرد برای گزارش عملکرد سرعت وب سایت شما به همراه پیشنهادات بهبود صفحه وب موجود است. شما می توانید ساختار کد خود را برای دریافت پاسخ های سریعتر بهینه کنید. با این حال، مطمئناً برای اجرای سریع برنامه خود به قدرت میزبانی نیاز دارید تا وب سایت خود را سریعتر بارگذاری کنید.

یک سرور اختصاصی سریع برای وب سایت سریعتر انتخاب کنید

سرعت یک وب سایت عمدتاً به معماری صفحات وب، پایگاه داده ها و سرعت سرورهای میزبانی شما بستگی دارد. استفاده از نوع مناسب میزبانی وب می تواند رتبه وب سایت شما را افزایش دهد یا آن را خراب کند. هاست اشتراکی و هاست اختصاصی دو نوع عمده از خدمات میزبانی آنلاین هستند. سرویس اشتراکی با منابع کم در دسترس قیمت پایینی دارد. هاست اشتراکی برای ارائه وب سایت های کوچک با ترافیک کم طراحی شده است. هاست اختصاصی یک گزینه گران قیمت با قدرت و عملکرد بیشتر است.

کسب و کارها در حال تطبیق فناوری سرور اختصاصی برای سرعت و قدرت بیشتر هستند. انواع مشاغل آنلاین مهم می توانند از مزایای میزبانی اختصاصی قدرتمند و سریع بهره ببرند. اگر وب‌سایت شما در یکی از ارزان‌ترین سرویس‌های میزبانی مشترک یا VPS که صدها وب‌سایت را در اختیار دارد، سرعت سرور ممکن است مشکل ساز باشد. میزبانی مشترک نمی تواند سرعت و قابلیت اطمینان واقعی را به شما ارائه دهد زیرا منابع آن توسط بسیاری از وب سایت هایی که روی یک رایانه میزبانی می شوند به اشتراک گذاشته می شود. اگر یک وب سایت تجاری، برنامه تلفن همراه یا وب سایت خدمات حرفه ای دارید، میزبانی سریع اختصاصی می تواند در رتبه بندی موتورهای جستجو تفاوت ایجاد کند.

برخی از مزایای بزرگ هاست اختصاصی برای سرعت یک وب سایت

وب سایت شما سریعتر بارگذاری می شود

سرور اختصاصی یک ماشین قدرتمند است که برای اجرای سریعترین فرآیندها طراحی و پیکربندی شده است. هاست اختصاصی در مقایسه با هر نوع سرویس میزبانی دیگری از زیرساخت، پهنای باند و منابع قابل اعتمادتری برخوردار است. هاست اختصاصی وب سایت شما را قادر می سازد سریعتر اجرا شود و سرعت بارگذاری وب سایت شما را به شدت افزایش می دهد.

وب سایت شما امن تر خواهد بود

یکی دیگر از مزایای بزرگ میزبانی اختصاصی، ایمنی داده های کسب و کار شما است. معمولاً هکرها با پیدا کردن یک وب سایت با کدگذاری ضعیف که در نزدیکی در یک محیط میزبانی مشترک میزبانی شده است به وب سایت ها نفوذ می کنند. اگر کد خود را برای آسیب‌پذیری‌های رایج آزمایش کرده‌اید، می‌توانید به راحتی سرور خود را برای امنیت بهتر و امنیت داده قفل کنید.

وب سایت شما ترافیک بیشتری را مدیریت خواهد کرد

اگر یک وب سایت محبوب دارید یا کسب و کار خود را تبلیغ می کنید، ممکن است در زمان های خاصی با افزایش ناگهانی ترافیک مواجه شوید. یک سرور اختصاصی شما را قادر می سازد تا با بارهای بالا بدون پایین آمدن مقابله کنید. اگر کد و سرور خود را بهینه کرده اید، در موقعیت بهتری برای مدیریت سریع تر و روان تر ترافیک وب سایت خود هستید.


پست های توصیه شده