معرفی شرکت Hostinger

birhosting hostinger index
توسط

Hostinger International, Ltd یک ارائه دهنده میزبانی وب و ثبت دامنه اینترنتی متعلق به کارمندان است که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد. هاستینگر شرکت مادر ۰۰۰webhost، Hosting24، Zyro، Niagahoster و Weblink است.

تاریخچه

این شرکت در سال ۲۰۰۴ با عنوان II Hosting Media شروع به کار کرد و در ابتدا یک آدرس قانونی در لارناکا، قبرس ثبت کرد. مدیر عامل اصلی Aurimas Rapalis بود، اگرچه Arnas Stuopelis در اواسط سال ۲۰۱۵ جانشین او شد.

۰۰۰webhost and Hosting24 در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد.

VPS.ME، BoxBilling، YouHosting، ۱FreeHosting و ServersFree در سال ۲۰۱۱ افتتاح شدند، هر چند که در اواخر سال ۲۰۱۵ در جریان بازسازی پلت فرم و زیرساخت هاستینگر، فعالیت خود را متوقف کردند.

در سال ۲۰۲۱ گروهی از سرمایه گذاران به رهبری کارآفرینان آلمانی یوخن برگر و توماس استروهه در هاستینگر سرمایه گذاری کردند و ۳۱ درصد از سهام هاستینگر را به دست آوردند.

جنجال های Hostinger

در اکتبر ۲۰۱۵، ۰۰۰webhost در معرض نقض اطلاعات ۱۳.۵ میلیون کاربر، از جمله آدرس IP، آدرس ایمیل، و رمز عبور متن ساده قرار گرفت، زیرا سرورهایی که نسخه قدیمی PHP را اجرا می کنند.

birhosting hostinger3

در هنگام استفاده از وردپرس، یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی که با آن مواجه می شوید این است که ارائه دهندگان هاست برنامه های سرور مشترک میزبان را ارائه می دهند و آن را میزبانی وردپرس می نامند. به این ترتیب، آنها از شهرت وردپرس که مشهورترین سیستم مدیریت محتوای جهان است، سوء استفاده می کنند. با این حال، زیرساخت های فوق سریع و گواهینامه های SSL به راحتی در دسترس، و همچنین پشتیبان گیری از هاستینگر، به کاهش مشکل کمک می کند. فرآیندهای نصب و راه اندازی ساده هستند تا استفاده از آن برای کاربران نه چندان باتجربه آسان شود.

آیا استفاده از Hostinger آسان است؟

آموزش های هاستینگر برای افراد کم تجربه ای که برای اولین بار از آن استفاده می کنند، دامنه وسیعی از یادگیری دارد. این آموزش ها دارای دستورالعمل هایی از آموزش برای مبتدیان است که به کاربران جدید کمک می کند تا چگونه وبلاگ نویسی در وردپرس را شروع کنند تا آموزش هایی برای کاربران با تجربه که به آنها نحوه استفاده از WordPress API یا پیکربندی Docker را آموزش می دهند. برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد شرکت می توانید یک بلیط آنلاین ارسال کنید و به پایگاه دانش شرکت دسترسی پیدا کنید.

ویژگی ها

هدف Hostinger یافتن بهترین و مقرون به صرفه ترین دامنه هاست. هنگامی که برای برنامه های میزبانی که Premium سالانه هستند ثبت نام می کنید، یک ثبت نام دامنه رایگان دریافت می کنید. به غیر از این، ثبت نام های دیگر نیز با قیمت های مقرون به صرفه با هاستینگر در دسترس است. اگر به سراغ دامنه هایی می روید که دارای پسوندهایی مانند .net و .com هستند، باید هر سال حدود ۱۰ دلار بپردازید، و اگر به سراغ پسوندهایی مانند .biz و .org بروید، باید هر سال حدود ۱۲ دلار بپردازید.
اگر دو سرویس میزبانی را انتخاب کنید که اشتراک گذاری بالاتری دارند، می توانید از مزایای دامنه ها و ساب دامنه های پارک شده نامحدود لذت ببرید. این به ایجاد مجموعه ای قوی از ویژگی های وب کمک می کند.
با کمک کنترل پنل Hostinger که فوق العاده بصری است، می توانید به راحتی دامنه هایی را که قبلا خریداری کرده اید به یک حساب جدید دیگر منتقل کنید.
با کمک رابط مدرن هاستینگر، برای به روز رسانی اطلاعات صورتحساب یا ثبت یا تمدید دامنه، نیازی به پیگیری لاگین های مختلف ندارید. مدیریت تمام جنبه های اشتراک دامنه و میزبانی شما آسان شده است.
نمادهای بزرگ و سازمان‌های پیشرفته در سراسر پورتال در هدایت کاربران به منابع پایگاه دانش مرتبط و معتبر مؤثر هستند.
با برنامه های میزبانی، مشتریان می توانند از امکانات نامحدود حساب های ایمیل رایگان برخوردار شوند. دسترسی به ویژگی های مختلف ایمیل و ایمیل از طریق کنترل پنل برای صاحبان سایت آسان شده است. انواع مختلف عملکردهای ایمیل عبارتند از پاسخگویی خودکار، ارسال ایمیل و بسیاری موارد دیگر. یکی از ویژگی‌های جالب امکانات ایمیل ارائه شده توسط هاستینگر این است که تمام ایمیل‌هایی که به دامنه مشتری ارسال می‌شوند، قابل ارسال هستند، حتی اگر حساب ایمیل وجود نداشته باشد.
نمایندگان چت زنده هاستینگر بر خلاف سایر تیم های میزبانی با اندازه جهانی، آگاه، قابل اعتماد و همچنین پاسخگو هستند. آنها پشتیبانی ۲۴/۷ را ارائه می دهند.

آیا قیمت ها مقرون به صرفه است؟

استفاده از Hostinger بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این، مبلغ اضافی ۱.۵۰ دلار در هر ماه طیف گسترده ای از امکانات اضافی را برای شما به ارمغان می آورد. قیمت VPS هاستینگر در مقایسه با رقبا حدود ۵ دلار کمتر است. ممکن است شرکت‌های رقیب خدمات سازمان‌یافته‌تری داشته باشند، اما تیم واکنش‌گرا، کنترل پنل و معماری SSD هاستینگر با هزینه‌های پایین باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است.

اطلاعات تکمیلی

در حالی که صاحب یک وب سایت هستید، کنترل یک حساب میزبانی کاری خسته کننده است. هاست های مختلف برای مشتریانی که باید اطلاعات مربوط به صورتحساب و اشتراک میزبانی را با آنها کنترل کنند، رابط های متفاوتی ارائه می دهند. طرح‌بندی، خدمات و سطوح دسترسی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. مشتریان اغلب نمی دانند از کجا کارهای مختلف را انجام دهند. رابط مدیریت هاستینگر خدمات میزبانی را در یک بسته سازمان یافته و در دسترس ترتیب می دهد. خدمات هاستینگ نیز با سی پنل همراه است.

birhosting hostinger1

چگونه از دیگران بهتر است؟

هاستینگر بهترین خدمات را ارائه می دهد و بسیار قابل اعتماد است. در صورتی که هر شرکتی نتواند تا حد امتیاز خدمات ارائه دهد، مشتریان می توانند ۵% از هزینه هاست خود را درخواست کنند. این شرکت هیچ گزینه ای برای خدمات تلفنی ندارد. ویجتی را در سمت راست گوشه پایین هر صفحه کنترل پنل خواهید دید که با باز کردن آن، طبق نیاز شما به مقالات مربوطه از پایگاه دانش گسترده و آموزش هدایت می شود. شما همچنین می توانید یک بلیط آنلاین ارسال کنید یا هر زمان که نیاز داشتید یک جلسه گفتگوی زنده داشته باشید.

چرا باید هاستینگر را انتخاب کنید؟

پس از مرور مقاله، با چندین ویژگی هاستینگر آشنا می شویم که آن را منحصر به فرد و متفاوت از دیگران می کند. کاربردش ساده است. نرخ ها نیز در مقایسه با سایر رقبا پایین تر است. همچنین، نمایندگان چت زنده آنها آگاه، قابل اعتماد، مفید و آسان برای اتصال هستند.


پست های توصیه شده