بهترین موس های بی سیم

بهترین موس های بی سیم
توسط

موس‌های بی‌سیم تقریباً به خوبی موس های سیمی در گذشته عمل نمی‌کردند و معمولاً عمر باتری ضعیفی داشتند. این روزها، بسیاری از موس‌های بی‌سیم به خوبی موس‌های سیمی عمل می‌کنند. بسته به اینکه چند بار از ماوس خود استفاده می کنید، برخی از آنها می توانند ماه ها بدون شارژ مجدد دوام بیاورند.یک موس بی‌سیم خوب می‌تواند به شما در تعامل طبیعی‌تر با رایانه کمک کند. و با آزادی حرکت بیشتر.

Logitech MX Master 3S

در سه رنگ برای مطابقت با تنظیمات شما موجود است، و طراحی راحت دست راست دارای جای انگشت شست با یک دکمه مخفی برای اجرای دستورات حرکتی است.

شما می توانید این موس را از طریق بلوتوث یا گیرنده USB همراه آن وصل کنید و به طور همزمان با حداکثر سه دستگاه جفت می شود.

این موس همچنین دارای عمر باتری تبلیغاتی چشمگیر تا ۷۰ روز بین شارژ مجدد است. از جمله قابل توجه ترین ویژگی های آن، دو چرخ اسکرول اختصاصی است. چرخ کناری اسکرول افقی را انجام می دهد، در حالی که چرخ در بالا دارای دو حالت مختلف است: حالت بریدگی دقیق تر و حالت اسکرول آزاد برای پیمایش سریع در محتوا.

این نسخه جدید دارای دکمه های کلیک بسیار آرام تری نسبت به مدل های قبلی این سری است و حسگر دارای طیف وسیع تری از سطوح حساسیت است.

اگر از صفحه نمایش ۴K با وضوح بالا استفاده می کنید بسیار مفید است زیرا تراکم پیکسلی بالاتر آنها به حساسیت بالاتری برای ایجاد حرکات صاف موس با سرعت راحت نیاز دارد.

این موس از جدیدترین گیرنده BOLT لاجیتک به جای گیرنده قدیمی Unifying استفاده می کند. لاجیتک نشان می‌دهد که این پروتکل‌های امنیتی بهبود یافته است و در فضاهای بی‌سیم شلوغ بهتر عمل می‌کند.

این گیرنده جدید با برخی اما نه همه دستگاه‌های لاجیتک سازگار است، بنابراین اگر مثلاً از صفحه‌کلید لاجیتک قدیمی‌تری نیز استفاده می‌کنید، ممکن است همچنان نیاز باشد هر دو گیرنده را وصل کنید.

Logitech MX Master 2S

اگر به دنبال انتخابی مقرون به صرفه تر هستید یا لزوماً به همه جدیدترین ویژگی های Logitech MX Master 3S نیاز ندارید، این موس را توصیه می کنیم.

لاجیتک این مدل را در بازارهای آمریکای شمالی متوقف کرده است، اما هنوز در برخی از خرده فروشان آنلاین موجود است.به طور کلی، MX Master 2S در مقایسه با Logitech MX Master 3S جدیدتر تفاوت‌های ظاهری جزئی دارد و دکمه‌های جانبی و چرخ اسکرول کناری آن در نقطه‌ای متفاوت قرار دارند و چندان دور نمی‌افتند.

همچنین دکمه‌های کلیک بلندتری دارد و به جای کابل USB-C با مدل‌های جدیدتر، از کابل میکرو USB قدیمی‌تر برای شارژ استفاده می‌کند. در غیر این صورت، تمام ویژگی‌هایی که این مجموعه را بسیار محبوب کرده است، در اینجا وجود دارد، از جمله کیفیت ساخت محکم، شکل ارگونومیک کلاسیک، چرخ‌های اسکرول دوگانه و جفت شدن چند دستگاه با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان.

این موس همچنین دارای عمر باتری ۷۰ روزه ای است که با جدیدترین نسخه های این سری برابری می کند. اگر به یک نقطه ورود مقرون به صرفه تر به این مجموعه محبوب علاقه دارید تا ببینید همه درباره چه چیزی صحبت می کنند، این یک گزینه عالی است.

Logitech M720 Triathlon

گزینه های برتر بیشتر در سری MX بهره وری لاجیتک توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما با قیمت ارزان، ما لاجیتک M720 Triathlon را توصیه می کنیم که بی سر و صدا بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهد.

این موس دارای شکلی ارگونومیک و راست دست است و برای اکثر سایزهای دست مناسب است. دارای سه دکمه کناری با دسترسی آسان و یک دکمه حرکتی یکپارچه که در جای انگشت شست پنهان شده است.

مانند انتخاب برتر ما، Logitech MX Master 3S، می توانید این ماوس را با گیرنده USB یا از طریق بلوتوث وصل کنید و به صورت بی سیم آن را با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان جفت کنید.

چرخ اسکرول آن دارای ورودی‌های چپ و راست است و می‌توانید بین حالت پیمایش کنترل‌شده و بریدگی و حالت اسکرول آزاد بسیار سریع‌تر جابه‌جا شوید.

با این حال، بر خلاف موس‌های گران‌تر سری MX Master، در مجموع آن‌قدر عالی احساس نمی‌شود و فاقد چرخ اسکرول انگشت شست دوم است.  

Razer Viper V2 Pro

اگر به دنبال بهترین گزینه بی سیم برای بازی هستید، به دنبال Razer Viper V2 Pro نباشید. این آخرین نسخه از سری قدیمی Viper Razer به طور قابل توجهی سبک‌تر است و حرکت سریع را آسان‌تر می‌کند، که در بازی‌های رقابتی و مبتنی بر واکنش بسیار مهم است.

بسته حسگر با عملکرد بهتر همگام سازی حرکت بهبود یافته است. همچنین، عمر باتری تا ۸۰ ساعت افزایش می یابد که کمی بیشتر از مدل های قبلی و موس های مشابه سایر سازندگان است.

علاوه بر این، دکمه‌های کلیک چپ و راست آن از سوئیچ‌های نوری استفاده می‌کنند که برای جلوگیری از مشکلات دوبار کلیکی که سوئیچ‌های مکانیکی استاندارد پس از استفاده مداوم ایجاد می‌کنند، طراحی شده‌اند.

با سبک‌تر کردن این موس، این نسخه برخی از ویژگی‌های بارز موجود در موس‌های قبلی این سری را حذف می‌کند. این مدل فاقد دستگیره های لاستیکی، نورپردازی RGB و پایه شارژ بی سیم اختیاری است.

مهم‌تر از همه، اکنون فقط دکمه‌های کناری در سمت چپ دارد، در حالی که نسخه‌های قدیمی‌تر به داشتن یک جفت دکمه کناری در دو طرف معروف بودند.

اگر به برخی از ویژگی‌های قدیمی علاقه دارید و به موس سنگین‌تر اهمیتی نمی‌دهید، Razer Viper Ultimate یک جایگزین برجسته است.


پست های توصیه شده